15 februarie 2016

Hydrain3 Hialuro - Ser pentru Ten: Review

Buna fetelor,

In ultima vreme tot mai multe dintre voi imi cereti sa va arat rutina mea de ingrijire a tenului dar sincera sa fiu, pana acum cateva saptamani oscilam intre tot felul de produse, in cautarea unei rutine care sa fie buna pentru mine si pentru tenul meu.

Tot cautand, am dat de un ser pentru ten care promitea extrem de multe, si cum eu sunt perfect convinsa ca pentru ingrijirea tenului este nevoie de un ser deoarece, acesta este special conceput pentru a hidrata pielea si pentru a face crema sa actioneze mai bine. Un ser nu  inlocuieste o crema insa o face sa actioneze mult mai bine.

Serul pe care vi-l prezint astazi l-am gasit pe aoro.ro si mi-a placut pentru ca are trei ingrediente principale care sunt ideale in ingrijirea tenului: acid hyaluroni 15%, oleum amygdalae (care este de fapt ulei de migdale) si vitamina E. Acidul hyaluronic ajuta la hidratarea pielii in profunzime si chiar pastreaza apa in piele chiar si in straturile mai profunde ale acesteia. Uleiul de migdale este un ulei foarte bun pentru hidratarea si pentru hranirea tenului, iar  vitamina E ajuta la hranirea si la regenerarea tenului. Avand in vedere toate aceste elemente am fost foarte curioasa sa vad cum este aest ser si trebuie sa recunosc ca ma incanta.

Am folosit uleiul si crema de zi pe care le combin cu acest ser si inainte de folosirea lui, dar dupa ce am inceepur sa folosesc si serul, tenul meu este mult mai hidratat, se simte mult mai bine si zonele acelea foarte uscate de pe tenul meu incep sa dea semne ca isi revin.

Serul are o consistenta destul de neobijnuita pentru mine, este extrem de lichid si pare....laptos. Vine intr-o sticluta de 30 ml, din sticla, care are o pipeta cu care sa il iei din sticluta. Sincera sa fiu, eu nu sunt mare fana a pipetelor, dar invat sa imi depasesc limitele :D 

Nu v-am spu ca Hydrain3 Hyaluro este produs de Dermamedic si este destinat persoanelur cu tenul uscat, foarte uscat sau deshidratat. Tenul ramane usor lipicios dupa ce il aplic dar trebuie sa il lasi sa intre in ten si totul este ok. Dupa mine, cred ca si o persoana cu tenul normal ar putea sa foloseasca acest ser.  

Nu folosesc acest ser decat de cateva saptamai, asa ca o sa va tin la curent si pe viitor cu evolutia lui,
Sper sa va ajute acest post!
Va pup si va doresc o zi extraordinara! 
Nicoleta

2 comentarii:

  1. Tocmai mi-am comandat si eu acest ser. De mult sunt in cautarea unui ser ideal,asa ca avand incredere in tine mi l-am comandat. Sper sa ma faca fericita :)) :-*

    RăspundețiȘtergere