10 noiembrie 2015

Masca cu extract de Neem de la Himalaya

Hello! Hello!! Inca o zi, inca un review! Multumesc ca v-ati oprit pe blogul meu si ca ma urmariti!
Astazi vreau sa va povestesc despre experienta mea cu masca pentru ten de la Himalaya cu extracrt de Neem.

Trebuie sa recunosc din start ca imi place foarte mult aceasta masca si ca am terminat deja vreo doua tuburi. Dar inainte de a va povesti despre masca, vreau sa va spun cateva idei despre uleiul de neem. Acest ulei este uncicatrizant foarte puternic, un foarte bun dezinfectant si ajuta la regenerarea tesuturilor. De aceea este foarte des recomandat pentru persoanele care au suferit arsuri de diverse tipuri si au ramas cu cicatrici urate. Eu, ca orica acneic veritabil care nu isi putea lasa cosurile in pace, am ramas desigur, cu multe urme din cauza acestora. Asa ca in momentul in care am auzit ca exista o masca cu extract din ulei de neem, am zis ca trebuie sa o incerc neaparat! Nu stiu de ce, dar nu reusesc sa gasesc ulei esential de neem, exista si la noi pe piata dar nu reusesc sa dau eu de el, asa ca daca stiti un loc de unde l-as putea cumpara, lasati-mi un comentariu mai jos. 

Revenind la masca noastra, in primul rand eu o recomand persoanelor care sufera de acnee sau dupa o zi in care ati avut tenul imbaxit de machiaj, ati stat in mult praf s.a.m.d. pentru ca va curata tenul foarte bine. Daca aveti tenul uscat (ca mine, mai nou) o sa simtiti imediat dupa cum pielea voastra va strange. Din acest motiv eu nu o mai folosesc asa de des, maxim o data pe saptamana si am grija sa aplic o crema foarte hidratanta dupa. 

Textura acestei masti este destul de grunjoasa, se simt acolo granulele din samburii de caisa care iti si exfoliaza tenul, nu numai ca il curata. Are un miros destul de ciudatel, nu foarte neplacut dar nici placut nu pot sa spun ca este, dar  credeti-ma uleiul de neem pur miroase absolut oribil, asa ca au facut minuni cu masca asta!

Eu o aplic pe tenul proaspat spalat si inca pumed, o las cam 10-15 minute pana se usuca bine si dupa aceea o curat usor cu mainile ude, masand, astfel incat sa-mi si exfolieze tenul. 

Ingrediente:
Aqua, Kaolin, Glycerin, Bentonite, Fragrance, Methylparaben,Phenoxyethanol, Xanthan gum, Propylparaben, Sodium EDTA, 2-Bromo-2-nitropropane-1.3 diol, Sodium lauryl sulphate

Va recomand sa incercati aceasta masca cu toata increderea, chiar daca aveti tenul uscat si o sa vedeti ce bine va curata tenul. 

Voi ce masti pentru fata folositi? 

Sper sa va ajute si sa va placa acest review si daca aveti sugestii penru articole viitoare, mi le puteti lasa intr-un comentariu.

Va pup si o zi excelenta!!

6 comentarii:

  1. Anonim10.11.15

    Si eu am folosit-o, vreo 2 tuburi pana acum. Eu am tenul gras dar tot de maxim 1 data pe saptamana o foloseam :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca ti-a placut! Multumesc ca ai trecut pe aici! :*

      Ștergere
  2. am avut si eu o masca de la Himalaya si mi-a placut, in general produsele lor sunt bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, mare parte din produsele pe care le-am incercat sunt foarte bune si accesibile! Te pup si merci pentru comentariu! :-*

      Ștergere
  3. hmm mai facut curioasa in legatura cu aceasta masca...eu folosesc una de la vivanatura cu trandafir si argila si sunt foarte multumita de ea;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei uite ca acum tu m-ai facut curioasa! Vreau sa o incerc si pe aceea! :*

      Ștergere