17 septembrie 2015

Aloe Vera Pure - Aubrey Organics*: Review

Buna dragele mele si bine v-am regasit pe acest blog!
Azi am pentru voi un nou review la un produs care mi-a fost trimis spre testare de prietenii de la Gloves in a Bottle (carora le multumesc pentru inca un produs minunat pe care am avut sansa sa-l incerc), este vorba de Aloe Vera pur, compus din 99% ingrediente organice de la Abrey Organics

Produsul se prezinta intr-o sticluta de plastic de 118 ml cu un capac dozator (asa-l numesc eu) ce te ajuta sa-ti dozezi cantitatea de produs pe care o folosesti. 

Planta de aloe vera este foarte utilizata atat in medicina cat si in cosmetica deoarece are extrem de multe beneficii pentru organism. Stiind asta am fost foarte incantata cand am primit acest produ dar trebuie sa recunosc ca nu stiam cum si la ce sa o folosesc. Intr-un final m-am incumetat sa o folosesc ca si lotiune tonica, dupa ce-mi curat tenul si trebuie sa spun ca a fost o alegere foarte buna. 
Eu am un ten mixt, cu zone grase si zone foarte uscate, ar pe alocuri am si cateva portiuni de ten care sunt sensibile. Am observat ca de cand o folosesc piele din zonele uscate nu ma mai "strange" asa de tare dupa ce-l spal si ca zonele sensibile se calmeaza destul de mult.  

Am intarziat putin cu acest review, deoarece in ultimele saptamani tenul meu a luat-o complet razna, din cauza stresului si a prafului, si am vrut sa vad cum se comporta si pe un ten acneic. La trei zile dupa ce am reinceput sa folosesc acest toner - sa-i spunem (deoarece in perioada in care au aparut cosurile nu am mai avut grija de tenul meu si am renuntat cam la toate produsele), pielea s-a calmat si a inceput sa se refaca iar cosurile sa dispara putin cate putin.

Un alt mod de a-l folosii si pe care eu l-am descoperit intamplator, este de a-l aplica pe zonele de piele arsa. Toata lumea stie ca la tara, oamenii cand au arsuri, aplica o frunza de aloe taiata pe din doua, pe zona ara si piele se calmeaza foarte repede si se vindeca mult mai repede. Stiind toate astea, cand m-am intors din vacanta din Ardeal (link la vlog aici), m-am intors cu pielea arsa de soare care, bineinteles, ca m-a usturat cateva zile bune, Am tapotat zonele arse cu o discheta demachianta imbibata in aceasta lotiune si sincer, dar sincer a fost divin. 

Fie ca il folosit pe post de lotiune tonica, fie ca orice altceva, va recomand acest produs deoarece este foarte, foarte bun. Va las mai jos site-ul celor de la Gloves in a Bottle sitoate celelalte link-uri de unde puteti afla mai multe informatii despre acest produs.

Vreau sa stiu daca voi l-ati incercat sau ce alte recomandari de produse organice aveti pentru mine, deoarece as fi curioasa sa le incerc si eu.

Va pup si va doresc o zi minunata!
 NIcoleta


Gloves in a Bottle Facebook: click aici
Gloves in a Bottle Site: link aici
Aubrey Organic Site:  link aici

4 comentarii:

  1. Este foarte bun, eu îl am acasa și e primul lucru la care apelez în caz de nevoie pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm... Chiar ar trebui sa-l incerc pentru ca tenul meu a inceput sa-si faca de cap si chiar am nevoie de ceva sa-l readuca la normal. Pupic dulce :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sa stii ca r trebuii sa-l incerci fiindca e bun pentru orice tip de ten! :-*

    RăspundețiȘtergere