10 mai 2014

Haideti sa fim mai Happy!

Fetelor pe mine cand ma loveste ceva, ma loveste rau!! Tocmai am vazut din nou The Secret si...am adormit la inceput... nu-i nimic ca l-am mai vazut de cateva ori! Dar reau sa fac un reserch pentru un clip motivationa (ca tot va promit de cand lumea ca fac asa ceva) si prin materiale am dat din nou de o chesti pe care o sstiam si pe care de cate ori o aplic ma simt mai bine. Tocmai din acest motiv m-am decis sa va provoc sa faceti si voi acest mic exercitiu. Nu am sa va spun ce este pana nu veniti si imi lasati un mesaj aici sau pe pagina de facebook in care sa confirmari si sa va dati cuantul ca o sa va tineti de promisiune!
Va garantez ca nu o sa va ia mai mult de 5 minute pe zi si ca nu o sa implice nici cel mai mic efort. Nu trebuie sa va inarmati decat cu o foaie de hartie si cea de scris?
Cine se baga?

Vrei sa fi happy? Participa si tu la provocare!

Nu ar strica un shar la acest post ca sa fim cat mai multe/multi!!!

Va pup si va astept!!!

Nicoleta

24 de comentarii:

  1. Eu sunt de acord cu tine, mi se pare o idee bunaaa♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Fine, fine... ma bag si eu! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doare si nu transpiri!! Promit!! :))) Vreau un fb sa te bag in grup!!!

      Ștergere
    2. OOOOO God!!! Tu erai!!! Sa..............numele tau de blog!!!

      Ștergere
  3. Nu stiu ce e, dar eu ma bag ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe tine te-am adaugat deja in grup asa ca ne vedem acolo :d

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Suuper! Multumesc!! Am creat un grup pe facebook care se nueste ca articolul "Haideti sa fim Happy" si o sa vreau sa te includ (si de asemenea si pe restul fetelor) ca sa va spun despre ce este vorba :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc >:D< facebook plase sa te bag in grup

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Super!!! Multumesc!! Vreau un fb sa te bag in grup!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Multumesc!!! Fb? Ca sa te bag in grup sa vezi despre ce este vorba

      Ștergere
  8. si eu am vazut "the secret" de foarte multe ori...iti recomand sa te uiti si la " the opus" , " the compass" si " the moses code - beyond the secret" daca te uiti sa imi spui ce parere ai :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult de recomandari, uite chiar in seara asta o sa incerc sa ma uit la unul fiindca tot nu aveam la ce sa ma ui :D

      Ștergere
  9. cu placere:) "the compass" e foarte motivant si cred ca o sa ai o parere buna:)....oricum astept parerile tale cu privire la aceste documentare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ma uit la "the opus" si deja sunt hipnotizata :)) I love it!!!

      Ștergere
    2. Am vazut aseara The Opus si mi-a placut la nebunie!!! E senzational! Si nu-mi vine sa cred ca sunt multi vorbitori din TheSecret care vorbesc si aici! Asta trebuie studiat in detaliu, azi ma uit din nou la el :D

      Ștergere
  10. si cu privire la proiect as vrea sa incerc si eu...dar din pacate nu prea folosesc fb:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu trebuie sa ai fb, iti dau un copy paste imediat :D

      Ștergere
    2. Uite despre ce este vorba:

      Dragele mele ne-am adunat aici...Hai ca suna urat
      Ok, deci, v-am adunat aici fiindca vreau sa va supun la o mica provocare. Daca ati citit articolul de pe blo (si presupun ca l-ati citit) este o mica provocare menita sa ne faca putin mai HAPPY. Am promis ca nu o sa doara si nu o sa transpirati. Aveti nevoie de o foaie de hartie si un pix

      Tot ce trebuie sa faceti timp de 7 zile, la finalul fiecareia dintre ele, este:
      - sa scrieti 5 lucruri pentru care sunteti recunoscatoare. 5 lucruri din ziua respectiva pentru care ii multumiti Lui Dumnezeu, sau Universului sau in ce credeti voi, si...
      - sa scrieti 3 lucruri care v-au facut fericite in ziua respectiva (se pot regasi si printre cele 5 de mai sus dar daca sunt diferite e si mai bine).

      Exercitiul asta trebuie facut in fiecare seara, timp de 7 zile!
      La finalul celor 7 zile vreau sa imi spuneti fiecare ce ati observat! Sunteti mai vesele? Aveti o buna dispozitie ridicata? Va simtiti mai bine cu voi? Orice schimbare pe care o observti o puteti lasa aici!

      Listele nu trebuie sa contina lucrui imnse, gen mega evenimente, pot sa fie si chestii minore gen "am vazut o floare care mi-a placut si asta m-a facut sa zambesc", chestii de genu'! Puteti sa incepeti cand vreti voi dar sa ma anuntati aici pe grup si sa fie 7 zile complete! Stiu ca se poate trisa dar nu aveti de ce. Tot pentru voi o faceti

      Haideti ca nu doare si nu va ia mult! La final va explic si care este scopul acestui Proiect.

      Multumesc si va pup!

      Si imi poti lasa un mesaj pe blog daca este. Cand vrei sa incepi si la final ce se intampla, oky?

      Ștergere