12 mai 2014

Just some things on my mind...

Fetelor, stiu ca o sa par o plangaciasa si o pesimista (ceea ce nu sunt) dar trebuie sa ma descarc si am nevoie de parerile voastre.
Ok, de cateva saptamani ma gandesc sa va scriu asta si nu stiu cum pentru ca cele mai multe dintre voi stiu ca nu va aflati toate in astfel de situatii. 

Ma gandeam ca tot timpul se spune ca trebuie sa te bazezi pe cei din jurul tau si ca trebuie sa profiti de spijinul lor pentru ca ei iti sunt alaturi ca sa te ajute! Si nu ma refer la prieteni, rude indepartate, vecini sauu mai stiu eu ce persoane care in mod normal nu au nici o legatura cu tine si cu viata ta. Dar ce se intampla exact cand exact cei care iti sunt aproape te ingroapa, in loc sa te ajute sa treci peste perioadele proaste te chinuie si mai tare. De ce se intampla ca cei de langa tine sa fie primii care sa-ti zica ca ideile pe care le ai nu sunt bune si ca iti pierzi timpul intr-o inutilitate totala?

Si cum mamam naibii se face ca atunci cand se schimba foaia si reusesti sa te pui pe picioare, asa cum poti, ei sunt primii care iti zic "vai ce bine te descurci", "ce frumos este" si tot felul de aiureli dinastea lingusitoare menite sa te indulceasca. Nu suport sa vad cum esti bun intr-o zi si a doua zi nu mai esti. 
De ce naiba nu pot sa fie oamenii normali si macar sa te lase in pace in problemele tale?

Cam multe intrebari, nu? 

In fine, spuneti-mi daca vi se intampla si voua la fel si daca da cum depasiti acesteperioade.

Va pup sa aveti o seara frumoasa

Nicoleta

8 comentarii:

  1. probabil iti zic tie ca nu reusesti deoarece ei nu ar reusi sa faca acel lucru...sau au incercat si nu au reusit si probabil ar fii invidiosi sa vada ca tu reusesti...sau pur si simplu asa vad ei lucrurile sau sunt niste persoane mai pesimiste de fel...sincer nu ar trebui sa te lasi influentata de parerile lor ci din contra sa le arati ca poti si ca reusesti tot ceea ce iti propui

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sti care-i problema ca genul asta de oameni iti storc toata bruma de eenergie din tine si orice urma de motivare. Nu e vorba de invidie ci de fptul ca trebuie sa faci totul acum si sa castigi si sa mergi mai departe decat oricine pentru ca asa trebuie, dar nu in timp ci acum intr-o secunda. Orice plan e scufundat inainte sa il pui in aplicare fiindca nimic nu e bun ci doar ce fac oamenii mediocri.

      Ștergere
    2. te inteleg sincer...dar cu toate astea trebuie sa te aduni si sa nu renunti...e greu dar TREBUIE!!

      Ștergere
    3. Trust me! Asta fac in fiecare zi!

      Ștergere
    4. iti doresc mult succes si sper sa reusesti tot ce iti propui:*

      Ștergere
    5. Multumesc mult!! Si tie la fel >:D<

      Ștergere
  2. Eu de cativa ani locuiesc in Canada si inainte de a pleca nu am spus la nimeni, adica am spus dar atunci cand plecarea noastra era intr-o situatie avansata si noi, eu cu sotul meu , am primit "incurajari" de la familie, din partea sotului, din partea mea oricum mama se astepta sa plec chiar m-a incurajat si fratele meu era deja plecat in Anglia dar din partea sotului, fratele mai mic al soacrei mele ne-a spus ca nu suntem sanatosi la cap pana si socrii ne cobeau ca nu mai plecam, noi asteptam viza, dar asa cum ai spus si tu, tot ei sunt primii care iti spun ce se bucura ca te-ai realizat si cat de dor le este de tine si cand eram aproape ne faceau viata amara. Stiu ca este greu ca te gandesti ca daca familia nu te incurajeaza altul strain ce pretentii sa ai? Capul sus si nu renunta la visele tale ptr nimeni si demonstreaza-le celor din jurul tau ca esti o persoana ambitioasa si puternica ai sa ai o satisfactie enorma cand ai sa le vezi fetzele cand ei credeau ca nu vei reusi, lasa ca nici cu mama si fratele meu nu sunt perfecti. Bafta in tot ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru mesaj, chair ma incurajeaza! Succes pe mai departe si sper sa va mearga de miliarde de ori mai bine decat aici >:D<

      Ștergere