11 mai 2014

Saptamana...aaaa habar n-am

Buna tuturor Numele meu este Nicoleta si sunt o puturoasa!!! Nu ma tin de program si nu fac sport!
Recunosc, nu am nici o scuza si indiferent de ce se intampla sau nu cand iti propui un program trebuie sa te ti de el
Ideea este ca saptamana trecuta, pe la inceput a trebuit sa fac ceva care m-a solicitat fizic extrem de tare, gen trei sedinte de tae bo cardio legate. Treaba asta mi-a retrezit o mica problema pe care o am de vreo doua luni incoace dar pe care o ignor. Ideea este ca soldul meu ma durea asa de tare incat nu am utut sa fac nimic timp de 4 - 5 zile. Dupa treaba asta a venit ziua mea si tot asa.... Cam astea sunt scuzle mele desi nu ar trebuii sa am.
De vreo patru zile mi-am reinceput programul de yoga pentru ca ma ssacaia si coloana si stiu ca asta este singurul lucru care o linisteste. Plus ca ma relaxeaza, asa ca e normal sa vreau sa ma reapuc.
Pentru moment, nu vreau nici un program de sport fiidca nimic din ce  am incercat, nu stiu daca exercitiile sunt de vina sau programul meu sau nu stiu. Ideea e clar ca trebuie sa-mi dau seama ce e in neregula, sa rezolv problema si abia atunci sa-mi fac un plan.

Asa ca natiune, desi nu  ma asteptam sa fie chiar asa, dar trebuie sa recunosc ca a fost un fail total! :(
Sper ca voi sa fiti mai puternice si sa va tineti de treaba 

Va pup!

Nicoleta

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mnaaaahhh nu cred :D Asi face o treaba mai buna daca asi fi tare :P

      Ștergere
  2. odata ce ai probleme si simti durere e mai bine ca te ai oprit...dar totusi faci yoga...e bine si asa decat deloc:)... sper sa te simti mai bine si la multi ani:* cu intarziere:( Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!! Esti o scumpa! Osa incerc sa mai fac un reserch poate imi gasesc in sfarsit un program decent de sport, fiindca am nevoie :D

      Ștergere
  3. vezi ca ti am trimis un mail..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut, ti-am raspuns si m-am abonat si la blog :

      Ștergere