11 mai 2014

Haideti sa fim Happy! Runda 2

Ok, fetelor, am vazut ca va place ideea mea asa ca m-am decis sa va lassi aici "dezvaluirea" micului meu proiect :D  Pentru ca stiu ca nu toate veti acces la Facebook, am decis sa fac o lista si aici cu persoanele care participa. O sa va rog sa va treceti in comentarii data de la care incepeti si dupa 7 zile data la care terminati si ceea ce simtiti. Va las mesajul de pe facebook si daca mai aeti intrebari...hit me in my face :))

Ok, deci, v-am adunat aici fiindca vreau sa va supun la o mica provocare. Daca ati citit articolul de pe blo (si presupun ca l-ati citit) este o mica provocare menita sa ne faca putin mai HAPPY. Am promis ca nu o sa doara si nu o sa transpirati. Aveti nevoie de o foaie de hartie si un pix

Tot ce trebuie sa faceti timp de 7 zile, la finalul fiecareia dintre ele, este:
- sa scrieti 5 lucruri pentru care sunteti recunoscatoare. 5 lucruri din ziua respectiva pentru care ii multumiti Lui Dumnezeu, sau Universului sau in ce credeti voi, si...
- sa scrieti 3 lucruri care v-au facut fericite in ziua respectiva (se pot regasi si printre cele 5 de mai sus dar daca sunt diferite e si mai bine).

Exercitiul asta trebuie facut in fiecare seara, timp de 7 zile!
La finalul celor 7 zile vreau sa imi spuneti fiecare ce ati observat! Sunteti mai vesele? Aveti o buna dispozitie ridicata? Va simtiti mai bine cu voi? Orice schimbare pe care o observti o puteti lasa aici!
Listele nu trebuie sa contina lucrui imnse, gen mega evenimente, pot sa fie si chestii minore gen "am vazut o floare care mi-a placut si asta m-a facut sa zambesc", chestii de genu'! Puteti sa incepeti cand vreti voi dar sa ma anuntati aici pe grup si sa fie 7 zile complete! Stiu ca se poate trisa dar nu aveti de ce. Tot pentru voi o faceti

Haideti ca nu doare si nu va ia mult! La final va explic si care este scopul acestui Proiect.

Multumesc si va pup!

2 comentarii: