27 ianuarie 2016

Gel pentru curatarea tenului de la Himalaya: Review

Buna tuturor!
Azi vreau sa va vorbesc despre gelul meu de curatare pentru ten preferat din ultima vreme. Am luat acest gel de la Himalaya de mai multe ori si drept dovada ca este bun am incercat sa-l recumpar in ultimele 4-5 luni si nu l-am gasit decat saptamana trecuta, pir intamplator. 


Este un gel de curatare exfoliant cu particule foarte mici si foarte delicate, care iti exfoliaza tenul dar nu este atat de abraziv incat sa-ti irite tenul. Eu am tenul usor sensibil dar nu imi face nici o problema si faptul ca este usor exfoliant ajuta la o exfoliere uoara fara sa mai fie nevoie ca de doua ori pe saptamana sa_ti efoliezi tenul cu un exfoliant mai puternic. Un alt lucru care imi place la el este ca imi curata tenul foarte bine, curata toate urmele de machiaj si de praf de pe fata si iti lasa tenul numai bun pentru o crema.


Gasiti acest gel peste tot pe unde se gasesc produse Himalaya si costa undeva intre 17 = 25 lei,  depinde de magazin.


Ingrediente:

Granule din samburi de Caise - exfoliaza delicat si previne formarea punctelor negre
Lamaie si Neem - curata delicat si indeparteaza excesul de sebum
Aloe Vera - catifeleaza si mentine balanta naturala a umiditatii


Este un gel de curatare foarte bun care cu siguranta poate fi folosit pentru toate tipurile de ten dar cu siguranta este foarte buna pentru cele dintre voi care aveti tenul gras.Sper sa-l incercati si sa va placa!


Sa aveti o zi minunata!
Nicoleta



4 comentarii: