10 mai 2014

Favoritele lunii aprilie - Makeup MAYhem Day 2

Buna dragele mele!!! E week-end si este inca o zi de Makeup MAYhem asa ca azi a venit un clip nou!!! Da, stiu ca am zis initial ca am sa postez lunea si vinerea dar....tot programul mi-a fost dat peste cap din cauza problemei pe care am avut-o cu netul, asa ca nu stiu cand o sa revenim la un program normal :) 
In clipul de azi veti vedea produsele mele preferate din luna aprilie si sper sa va placa. Va astep si in urmatoarele zile! Va puuup! 

Nicoleta


4 comentarii:

  1. foarte frumoase produsele:) si abia astept postarea de maine despre programul acela " 30 days squat challenge" :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Awchhh "30 days sqats"! Daca te uiti la ultima postare legata de asta o sa vezi ca neam oprit la 200 fiindca incepusem sa scartaim :D
      Si am inceput altceva, care... e in pom :)) Oricum facu un update maie. Merci mult ca mi-ai amintit >:D<

      Ștergere
  2. aaaa deci nu sunt singura care atunci cand vine vorba de "facut miscare" renunta inainte sa apara macar ceva rezultate:) abia astept sa vad maine despre ce este vorba . te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu esti singura, facem echipa!! Si nu sunt mandra de mine deloc!! Dar trebuie sa mapun pe treaba ana la urma....ma bucur ca mi-ai amintit si te rog sa ma tragi de urechi cand mai fac prostii :D

      Ștergere