09 mai 2014

Ce-i cu fenomenul asta al jignirilor?

Da! 'Neata! Ma gandeam sa fac un review in dimineata asta si nu ma pot decide pentru ce produ (oricum o sa fac un review) dar pana la el vroiam sa "vorbim" putin pentru ca de cateva saptamani ma sacaie o tema pe care nu o dezbat cu nimeni si chiar mi-ar place sa o tai bucati si sa o pun pe masa: De ce suntem/sunt oamenii rautaciosi? Si prin asta ,a refer la youtube si la cei care urmaresc youtuberitele.

Sa va lamuresc si sa ne intelegem din start: eu nu ma plang, mai ales acum cand la ultimele clipuri am primit atat de multe comentarii frumoase si atat de dragute incat v-asi lua pe toate in brate. Multumesc mult si chiar nu ma plang.

Ma uit de cateva saptamani la youtuberite mai "celebre" ca sa zic asa, din SUA, si nu numai, persoane care au sute de clipuri si sute de mii de abonati...sau chiar milioane, am observat ca la absolut toate, numarul persoanelor care lasas comentarii rautacioase si meschine (si nu ma refer la chestii de genul "esti urata", "nu sti sa te machiezi", "nu sti sa vorbesti" sau chestii de genul asta, ma refer la jigniri in toata regula si la chestii care pana si pe mine m-ar scoate din sarite) a crescut enorm de mult in ultima vreme. Ce se intampla? Brusc au constatat ca nu mai au loc de ele sau ca valul asta al clipurilor pe youtube a explodat enorm de tare?

Am vazut si la youtuberitele noastre extrem de multe persoane care le lasa comentarii urate si exxtrem de acide si nu ma prin! Jur ca nu ma prin! De ce frate atata nevoie de rautate? Si de unde mama naibii ine rautatea asta? Ca nu pot sa cred ca totul e ok si roz si BAMMM! brusc te-a luat o crza de jigniri! (caz in care, esti bipolar mama si ai nevoie de tratament urgent!)

Bine, acum hai sa o spunem si pe aia dreapta un alt fenomen pe care il observ printre youtuberitele noastre (nu vreau sa jignesc pe nimeni dar este destul de raspandit fenomenul, iar asta este un motiv petru care nu le urmaresc pe multe dintre fetele noastre ceva mai "celebre"), este ca imediat ce au trecut de cateva mii de abonati incep sa-si dea tot felul de aere si sa aiba impresia ca sunt extrem de importante, ba chiar ca fara ele nu ar mai exista youtube. Nu vorbesc de toate, Doamne ferest! Dar unele....pe bune! Fetelor intrnetul nu o sa se inchida niciodata, da poate o sa fie restrictionat dar nu o sa se inchida niciodata, iar atata timp cat populatia planetei este in crestere, oricand poate sa iti ia cineva locul si sa faca ce faci tu de miliarde de ori mai bina. Coborati, va rog cu picioarele pe pamant! Iar asta este un fenomen, pe care eu personal l-am observat numai la noi, fiindca in alta tara esti desfintat de abonati daca faci asa.

Revenind la cealalta durere a zilei, jur ca nu pot sa ii inteleg pe oamenii care intra, se logheaza pe un cont de socializare doar ca sa-si petreaca jumatate din zi lasand comentarii negative, jignind si insultand persoane care muncesc la un clip totusi. Se intampla si mie sa nu-mi placa ce fac fetele la care m-am abonat, nu e obligatoriu sa-ti placa fiecare clip in mod constant, dar nu ma apuc sa jignesc pe nimeni.

Exista o mare diferenta pe lumea asta intre a face o observatie de genul "nu ti-ai conturat ochii bine" sau "machiajul asta iti face ochi de panda" (in cazul meu) si jigniri urate care n-au nici o treaba cu ce se intampla in clipul ala.
Observatiile sunt geed-back, iar nenea asta este extrem de important pentru ca te face pe tine persoana care faci clipurile sa intelegi ce e bine si unde mai trebuie sa lucrezi. Jignirile nu-si au nici un rost din punctul meu de vedere, nici pe net si nici in viata reala, iar persoanele astea trebuie sa uca o viata plina de frustrari si de negativism ca sa actioneze asa. Mie personal astfel de fiinte imi inspira mila in modul cel mai grav!!

Da, sper ca nu v-amplictisit prea tare si ca nu vaderanjeaza astfel de "crize" de sinceritate dar din nefericire eu sunt genul de persoana care ori se abtine, ori zice ce are pe suflet.

Va pup si sa aveti o zi minunata! Revin mai tarziu cu un review!

Nicoleta

8 comentarii:

  1. probabil e vorba de invidie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat de multa?? Invidia e un alt sentiment pe care eu nu-l inteleg De ce naiba? Daca vrei ceva ce face un om, muncesti si o sa ai si tu. Nu?

      Ștergere
  2. Oamenii sunt tot mai rai iubita mea, si rar mai gasesti oameni sinceri , si in comentariile frumoase multe fete o fac pt a da bine, sau a castiga giveawayul, mie chiar imi e drag de multe si le urmaresc cu drag,daca vreo una nu imi place nu ma uit. Te pup si ai dreptate in tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine! Si problema e ca nu se prind ca iti poti da seama foarte usor cine e sincer si cine nu in comentarii. E asa simplu de doamne! Te pup si de tine stiu sigur ca esti o scumpa :P

      Ștergere
  3. Sunt de acord cu tine, Nico. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, lumea s-a innrait, parca zici ca "ura" îi face fericiti. Eu urmaresc o fata romanca care locuieste de ani de zile in Italia, îmi place de ea ptr ca este apropiata varstei mele si face video-uri ptr femei cu ten matur. Ea are un canal in romaneste si unul in Italiana dar de la o vreme se axeaza mai mult pe make-up, am inteles ca are si scoala in domeniul acesta. Acum 2-3 ani facea mai mult review-uri la fond de ten si alte produse, chiar a impartasit cu noi o metoda de exfoliere, testata pe pielea ei. Sa te tii pe canalul romanesc, era o tipa de n-a facut-o proasta si in toate felurile pe biata Ramona (asa o cheama pe youtuberita). Eu merg pe principiul, nu-ti place, treci mai departe, daca nu esti de acord cu ceva poti sa o spui si intr-un alt mod, fara sa jignesti. Oricum respectiva youtuberita nu a zis ca exfoliantul preparat de ea este minunat, formidabil, etc, daca vrei sa-l incerci, bine, daca tie nu-ti face bine la ten opresti tratamentul. Saraca a vrut chiar sa opreasca ss mai filmeze video-uri ptr ca pune pasiune plus ca se luau de ea de unde are bani sa cumpere atatea produse de machiaj si cate si mai cate tampenii. Acum vad ca posteaza mai mult pe canalul iralian, acolo nimeni nu o jigneste, este mai linistita si ea nu este singura la care am vazut jigniri in comentarii. Astia care aduc jigniri se numesc haters parca, au un nume de genul asta, pur si simplu asa au invatat ei ce inseamna fericirea, ei nu stiu sa atinga sufletele oamenilor decat jignindu-i.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a bulversat valul asta (pentru ca este un val, sper) deoarece am vazut youtuberite care fac clipuri de ani de zile si se trezesc cum ai zis si tu in postura asta, sa se intrebe daca mai merita sa continui. In momentul in care te expui publi si mai ales in materie de make-up sau ten (unde persoanele sunt extrem de sensibile), practic te expui la injuraturi. Eu personal cand m-am apucat de yt mi-am impus sa nu ma las influentata de asa ceva pentru ca deja am destule chestii care-mi dau mintea peste cap. Pana acum nu am avut astfel de probleme, dar nu se stie niciodata. Oricum oamenii care fac astfel de lucruri isi reflecta nesiguranta si starea proasta pe care o au in interior

      Ștergere