11 februarie 2016

Essential 2 de la Makeup Revolution: Review

Buna fetelor,

Daca ati vazut ultimul tutorial de makeup pe care l-am facut pe canalul de YouTube (aveti link aici), ati vazut ca am folosit o paleta de farduri de la Makeup Revolution

Am paleta asta de aproximativ doua luni si am folosit-o aproape in continuu de atunci. Pentru ca am vazut ca multe fete vor sa o achizitioneze si de asemenea pentru ca este accesibila, m-am gandit sa va dau mai multe detalii despre ea.

Aceasta paleta este dintr-o serie de palete pe care cei de la Makeuo Revolution le au, si in mare vor sa imite paletele Naked de la Urban Decay. Exista mai mult modele, una care are culori foarte puternice, alta in nuante de albastru si mov si inca cateva cu nuante naturale si purtabile. Aceasta paleta are numai nuante mate dar exista si palete care au si nuante sidefate sau cu sclipici.

Paleta are 12 nuante destul de variate si in tonuri cald si naturale, perfecte pentru look-uri de zi dar se pot obtine si look-uri mai smokey. Primele trei nuante din paleta nu sunt pigmentate chiar deloc, nici a patra nu este prea grozava insa celelalte sunt pigmentate, nu sunt prafoase si rezista intreaga zi fara nici o problema daca aveti o baza de macjiaj pe pleoapa. Se pare ca este o problema a produselor Makeup Revolution, unele sunt pigmentate si au toate nuantele pigmentate iar unele sunt ca ale mele. Din pacate asta nu este un plus pentru brand.


Nuantele sunt foarte frumoase si se aesteca foarte bine, cred ca sunt perfecte pentru o persoana care abia incepe sa se machieze. 

Produsele makeup revolution le gasiti pe aoro.ro, iar aceasta paleta a costat 35lei. 

Este o paleta accesibila, ieftina si destul de buna. Va recomand sa o incercati daca incepeti sa va machiati sau  va plac nuantele naturale.

Sper sa fie util acest review si mi-ar place sa stiu daca ati incercat produse Makeup Revolution si cum vi se par.
Va pup si sa aveti o zi minunata!
Nicoleta

2 comentarii:

  1. Multumim frumos ,un articol interesant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu ca ai trecut pe aici si mai ales ca mi-ai lasat comentatii! TE pup!!

      Ștergere