09 noiembrie 2015

True Perfection - Ser pentru ten de la Oriflam

Buna dragele mele, am revenit cu o noua serie de review-uri pentru voi, si aveam de mult timp cateva produse pe care vroiam sa vi le prezint si nu am apucat, asa ca in zilele care vor urma, voi posta review-uri la produse pe care le-am folosit in urma cu ceva timp, care au aparut si in clipurile mele cu favorite, daca ma urmariti pe canalul de youtube (aveti link aici) este posibil sa le fi vazut.

Astazi vorbim despre seru pentru ten din gama True Perfection de la Oriflame. Sincera sa fiu nu am incercat decat doua produse din aceasta gama, nu m-am intins prea mult, serul mi-a placut, celalalt mnahhh,,,cred ca o sa va povestesc alta data despre el. 


Serul este targhetat pentru persoanele care au prbleme cu urmele lasate de acnee, hiper pigmentatie a pielii, pete de la soare si cam tot ce se invarte in zona asta. Practic intreaga gama spune ca ajuta la estomparea acestor probleme si la curatarea tenului.


Eu am destul de multe pete  micute de la soare, am zone cu pori dilatati, pistru, zone uscate pe ten, care nu vor sa coopereze pentru nimic in lume. Asa ca in momentul in care am auzit ce face acest ser am zi "let's see!". 
Sincera sa fiu, nu am observat o diferenta majora intre aspectul petelor sau al pistruilor dinainte de folosirea acestui ser si dupa. Pozele pe care le vedeti aici sunt de la al doilea flacon cu ser. Mi-a placut, in schimb, si de aceea l-am si recumparat, deoarece ajuta la hidratarea tenului. Dupa cum stim deja, serurile sunt concepute pentru a intra mult mai adanc in structura pielii si de asemenea sa ajute si crema sa intre mai bine in piele si sa o hidrateze. Iar trebuie sa zic ca am observat diferenta dupa ce m-am oprit din a-l folosi. In ultima perioada nu am mai dat nici o comanda la Oriflame asa ca nu am continuat sa il cumpar. 

Ingrediente: 
AQUA, DIMETHICONE, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., BUTYLENE GLYCOL, NYLON-12, PPG-5-LAURETH-5, CETEARETH-20, MICA, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONOL, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/ VP COPOLYMER, SODIUM ACRYLATE/ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, ISOHEXADECANE, ALBIZIA JULIBRISSIN BARK EXTRACT, POLYSORBATE 80, CITRIC ACID, SORBITAN OLEATE, SODIUM HYALURONATE, SODIUM BENZOATE, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, CI 77891

Per total, nu stiu ce sa spun despre el, este un ser bun fiindca ajuta la hidratarea tenului, dar nu este chiar atat de eficient in ceeace presupune ca face...poate si pentru ca nu am folosit intreaga gama.

As vrea sa stiu daca voi ati incercat acest ser, cum vi s-a parut sau ce alt ser folositi voi si va place foarte mult.

Va pup si va doresc un inceput de saptamana excelent! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu