22 februarie 2016

Mary LouManizer de la The Balm: Review

Hello beauties!

Azi am revenit cu un nou review pentru voi si este la un produs despre care am vorbit deja destul de mult in clipurile mele si pe care l-am folosit deja in multe clipuri, insa pentru ca sunt intrebata mereu daca acest produs este bun si isi merita banii, am decis sa ii dedic un review complet ca sa am ceva de referinta in cazul in care ma mai inreaba cineva desore el.

The star of the show, cum imi place mie sa-i spun, este Mary LouManizer de la The Balm si sunt convina ca mare parte din voi sunteti familiarizate cu acest produs, insa am decis sa va spun si parerea mea pentru ca a fost unul din produsele alea pe care tot amanam sa le cumpar deoarece nu credeam ca am nevoie de el si ca as putea trai si fara.


Ei bine, este un iluminator extroardinar, extrem, extrem de pigmentat si cu o nuanta subtila de sampanie care se potriveste cu o multime de tonuri ale pielii. Asa ca daca sunteti makeup artist incepator si abia acum va construiti un kit, este perfect deoarece va scuteste de foarte multe. Este genul acela de iluminator pe care il vei lasa mostenire nepotilor deoarece nu ai cum sa il termini singura intr-o viata! 

Din fericire, se poate controla intensitate din aplicare si asta il face si mai special, fiindca poate fi folosit si de persoanele carora nu le place sa aiba un iluminator pre puternic pe ten dar care vor putin glow acolo. 

Si in plus trebuie sa recunoatem ca produsele The Balm nu sunt cele mai scumpe de pe piata si sunt si foarte bune. Acest iluminator a costat pana in 70 lei si cred ca o sa imi ajunga cel putin toata viata! A siunde mai puneti ca ambalajul (atat cutia compacta cat si cutia de carton) sunt super dragute! Cei de la The Balm au unele din cele mai dragute ambalaje posibile! Primiti in total 8,5g de produs care ar fi ultra suficient si daca nu ar fi asa de pigmentat, daramite in situatia lui. 

Personal mi se pare incredibil acest produs si vi-l recomand cu mare drag, mai ales daca nu vreti prea multe produse in colectia voastra de machiaj dar vreti ceva care sa fie indispensabil.

As vrea sa stiu daca voi l-ati incercat si daca va place, sau ce alt iluminator va place si fara de care nu ati putea trai. 

Va pup si o zi minunata!
Nicoleta

2 comentarii:

  1. Interesant ,nu am folosit dar as vrea sal incerc acest produs mi se pare foarte bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai nou Marionaud are magazin online asa ca daca nu ai un magazin efectiv pe langa tine, il poti comanda si de acolo. L-am vazut si pe aoro.ro dar acolo este cu vreo 20 lei mai cump...

      Ștergere