25 februarie 2015

Sleek Face Form Light: Review

Hello hello! 
Fiindca m-am pus pe scris, am zis sa continuam seria de review-uri pe care vi le tot promit de ceva vreme. Astazi a venit randul paletei Face Form de la Sleek, pe care de asemenea ati vazut-o in ultimul meu haul (aveti aici link).

La fel ca si in cazul paletei de farduri pentru ochi pe care v-am prezentat-o in review-ul trecut (aveti link aici) si despre produsele de fata am auzit foarte multe si le-am vazut in foarte multe tutoriale asa ca mi-era aproape imposibil sa le las in pace.

Paleta vine cu trei produse: un blush, un iluminator si un bronzer. Este perfecta mai ales pentru calatorii, deoarece te scuteste de luat mai multe produse, cu ambalaje diferite si care sa te chinuie si sa-ti ocupe mult spatiu. 



Am ales varianta Light mai mult din cauza bronzer-ului, deoarece in celelalte palete este foarte inchis si mi se pare ca nu mi se potrivesc.
Trebuie sa va spun din prima ca toate trei produsele au o pigmentatie foarte buna si foarte frumoasa. Se intind foarte bine si rezista destul de mult pe ten. Bronzerul este singurul care mi se pare putin prafos, dar nu ceva excesiv, din fericire se intinde bine si nu ma chinuie.

Per total imi place foarte mult paleta asta si daca este sa aleg un preferat, o sa aleg iluminatorul deoarrece este perfect pentru o persoana cu tenul mixt sau chiar si usor gras. Nu incarca tenul si nu este extrem de intens astfel incat sa nu poata fi folosit de o paleta mai larga de persoane. 

In ceea ce priveste blush-ul trebuie sa va spun ca are o usoara tenta de satin, insa nu ceva extrem de intens, iar nuanta asta mi se pare extrem de vesatila si de frumoasa, poate fi purtata de foarte multe fete cu tonuri diferite ale pieli.

Cam atat pentru astazi, sper ca va plac review-urile mele si daca doriti sa vedeti un review la un anumit produs, nu trebuie decat sa il mentionati in comantarii si voi face tot posibilul sa il incerc.

Va pup!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu