23 februarie 2015

Sleek Au Natirel: Review

Buna dragele mele! Va promit de ceva timp un review la paleta de la Sleek Au Naturel, pe care ati vazut-o in ultimul meu haul (aveti aici link) si de asemenea in clipul cu produsele favarite ale anului 2014 (aveti aici link), iar astazi am reusit sa revin cu un review tocma la aceasta paleta.



Trebuie sa recunosc ca eram foarte curioasa sa vad cum se prezinta acest produs fiindca am auzit multe lucruri despre produsele de la Sleek. Pentru prima incercare, am zis sa incerc ceva mai natural, de aceea am ales paleta Au Naturel, sunt culori calde, care mi se potrivesc si pe care oricum le folosesc in fiecare zi.



Legat de culori trebuie sa va spun ca sunt foarte frumoase si ca oricui ii plac culorile mai naturale ar trebui sa incerce aceasta paleta. Trebuie sa recunos ca pigmentatia culorilor deschise, in special a  nuantelor Cappuccino si Honeycomb nu este prea grozava. Eu le folosesc mai mult ca baza pentru celelalte farduri, dar asa singure nu prea se disting pe pleoape si in plus de asta sunt si putin prafoase. 


Un alt fard de la care ma asteptam la mai multe si care nu m-a chinuit putin a fost cel in nuanta Nubuc. Adica este o nuanta draguta, pigmentata dar are tendinta sa ramana intr-un singur loc cand il aplici pe pleoapa, stiti voi cum raman fardurile mai mult in locul in care atingi pentru prima data pleoapa cu pensula si dupa te chinui sa le intinzi..... La fel se intampla si cu acesta si te cam munceste cand vine vorba sa faci un blending ca lumea.

Fardul meu preferat din toata palet, care ma face sa revin mereu la el este cel in nuanta Taupe.Nu stiu daca din poze va puteti da seama cat de pigmentat si de frumos este! Are o textura aproape cremoasa si se intinde foarte bine pe pleoape.

Celelalte nuante, in special cele inchise la culoare sunt la fel de frumoase si de pigmentate, se amesteca foarte bine si rezista la fel de bine intreaga zi.
Paleta se gaseste pe site-ul celor de la MakeupShop si este in mare parte a timpului pe stoc, daca mai luam in considerare si faptul ca au destul de des reduceri la produsele lor, putem consider ca este o afacere foarte buna.

Cam atat am avut eu sa va spun despre aceasta paleta. Sincer, daca aveti un buget limitat si vreti cateva farduri bune, ,merita sa incercati aceasta paleta.

Vreau sa stiu daca voi ati incerat aceasta paleta si cum ci s-a parut, sau ce alte produse imi recomandati in cazul in care ati incercat altceva de la Sleek

Va pup!
Nicolet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu