20 februarie 2015

Ce s-a mai intamplat in ultima vreme...

Buna dragele mele si bine ati revenit pe blogul meu!

Fac ce fac si mi se pare ca reusesc sa dispar de pe blog perioade destul de lungi si ce e mai rau este ca mi se intampla fix in momentul in care zic "gata, de acum ma tin de treaba si sunt cea mai activa!!". Am observat ca am prins prostul obicei de a face un milion de lucruri in acelasi timp saiu mai bine zis nu eu am prins acest obicei, ci viata imi da inca un lucru de facut si inca unul si inca unul....iar eu nu vreau sa renunt la nimic si asa ma trezesc cu prea multe pe cap! Dar sunt sigura ca toate ati avut sau aveti perioade de acest fel asa ca nu are rost sa ma victimizez eu pe aici.

Ce s-a intamplat cu mine in ultima perioada? Pai dupa ce v-am anuntat ca am din nou laptop si ca ma voi apuca din nou de treaba, am reusit sa postez toate clipurile pe care le aveam filmate inainte sa distrug laptop-ul si sa ma pun din nou in miscare si oarecum sa intru intr-o rutina.

Daca nu ati vazut clipurile pe care le-am postat pana in momentul asta, vi le las mai jos, iar in cazul in care va plac nu uitati sa le dati un like si un share, fiindca asta ma ajuta sa cresc si de asemenea ma motiveaza sa continui. In cazul in care nu v-ati abonat la canalul meu de YouTube, aveti aici link.
In primul rand am inceput cu produsele favorite din 2014, si pentru ca nu vroiam sa fac un clip de jumatate de ora, am decis sa il impart in doua, produse de ingrijire si produse de makeup:
 Si pentru ca nu vedeam un bilant complet al anului fara sa va vorbesc si de produsele care nu mi-au placut in 2014, am facut si un clip in care va vorbesc in detaliu despe fiecare din produsele care m-au dezamagit in anul care a trecut si de ce.
Dupa aceea a venit randul unui nou unboxing de la Oriflame deoarece nu mai facusem unul de ceva vreme si chiar imi era dor de el:
Iar astazi, fiindca tot a inceput week-end-ul, m-am gandit ca nu ar strica putina relaxare si am decis sa va arat cum am facut de curand un tablou micut, cu un peisaj ceva mai primavaratic si care sper sa va inspire si pe voi sa fiti creative si sa gasit lucruri pe care sa le faceti si care sa va ajute sa va relaxati.
Este ceva foarte simplu pe care oricine poate sa-l faca, iar efectul terapeutic este maxim!!

Cam atat pe canalul de YouTube! Din pacate pe blog nu am reusit sa intru intr-o rutina fiindca uneori simt ca am prea multe de facut si mult prea putin timp la dispozitie! Sincer, nu stiu ce sau cum reusesc femeile alea care fac totul dar mie nu-mi iese. Am p lista cu o multime de review-uri pentru voi, care asteapta sa fie terminate si publicate pe blog, insa, in ciuda aparentelor un post de acest gen imi ia mai mult timp decat va imaginati si din cauza asta au ramas doar la nivelul de "lista". Sper ca in saptamana care vine sa reusesc sa fac si poze pentru produsele pe care vreau sa vi le expun si sa intru in normal.
Pentru moment cam atat din partea mea, o sa fac treptat cateva schimbari si pentru blog, asa ca stati cu ochii pe el pentru ca mi-ar place la nebunie sa-mi spuneti parerile voastre despre ce se intampla si pe aici. 
Va pup si sa aveti un week-end minunat!

P.S. Am un giveaway deschis pana la finalul lunii pe pagina mea de facebook la care va invit sa participati si voi - link aici!

2 comentarii: