28 ianuarie 2015

I'm back!

Hello dragele mele!!! Ce mai faceti? Cum a mers luna ianuarie pentru voi?
Daca va amintiti, imediat dupa Anul Nou va spuneam ca am in plan sa acord mult mai multa atentie canalului meu de YouTube (aveti link aici) si desigur si blogului. Din pacate mi-am distru imediat dupa asta laptop-ul (si cand spun ca "l-am distrus", exact la asta ma refer), adica principala conexiune dintre mine si voi.... Asa ca iata-ma aproape o luna pe bara, asteptand o solutie.
Din fericire problema s-a rezolvat, in mare si in cateva zile o sa ma pot reapuca de treaba. Mai am cateva probleme tehnice cu cateva programe si chestii, de care, prefer sa nu ma ocup eu, asa ca trebuie sa astept.

La drept vorbind, chiar daca as fi avut laptop-ul nu stiu ce as fi reusit sa fac deoarece in ultima perioada nu m-am simtit prea bine, vorbind din puct de vedere fizic si inca trag de mine sa imi revin, Una din chestiile ciudate si la care nici nu ma asteptam sa se intample, a fost ca am reusit sa renunt pentru cateva zile la cafea si nici ca imi pasa de ea! Cine ma urmareste catusi de putin stie cat sunt de obsedata de cafea, daca nu contul meu de instagram sta drept marturie (aveti link aici).

Ce vreau sa va mai spun este ca in ultima perioada am incercat o multime de produse noi si prin urmare am o multime de review-uri de facut, asa ca nu ezitati sa urmariti acest blog fiindca vor veni destul de multe in saptamanile urmatoare.

Pentru moment cam atat din partea mea, sper ca ati avut un inceput de an minunat si plin de lucruri frumoase! Va pup si revin in cateva zile dupa ce imi aranjez jucaria ca sa fie capabila de treaba!

2 comentarii:

  1. Si eu an fost racita, cu febra si de toate! Felicitari pt cafea!! Daca as reusi si eu cu pepsi am da party :D

    RăspundețiȘtergere
  2. A, am uitat sa va spun ca nu m-am atins de un suc acidulat de mai bine de doua saptamni, ceea ce e un record pentru mine. Nu mi-am propus sa renunt la cafea, fiindca o ador, pur si simplu nu mi-a mai trebuit si am luat o pauza

    RăspundețiȘtergere