25 februarie 2015

Marti pe Canalul meu de YouTube: YouTube Channel

Helo there! Ce mai faceti? Cum merge saptamana voastra?

Pentru ca ieri a fost marti, am postat un nou clip pe canalul meu principal de YouTube (aveti aici link). In cazul in care nu stiati, in fiecare marti si vineri vine cate un clip nou pe canalul de youtube.
Saptamana aceasta am vrut sa o incep cu un tutorial de make-up deoarece nu am mai postat de foarte mult timp un tutorial, Si cum nu v-am aratat de foarte mult timp ce produse folosesc pentru rutina mea zilnica, m-am decis sa va arat machiajul meu de zi cu zi.
Sper sa va placa si daca aveti intrebari sau sugestii pentru viitoare tutoriale, nu ezitati sa-mi lasati un comentariu mai jos. 
De asemenea dati un like si un share la acest clip fiindca ma ajuta foarte mul si ma obliga sa vin cu clipuri noi, mai bune si mai frumos realizate.

Va pup! 
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu