06 martie 2015

What's on my mind now

Hey dragele mele ce mai faceti? Cum merg lucrurile pe la voi? A mai trecut o saptamana si refuz sa ma las purtata de toate lucrurile pe care le simt in anumite momente. Am perioade cand efectiv simt ca ma coplesesc toate lucrurile din jur. Sunt convinsa ca si voua vi se intampla asta si sunt tare curioasa sa stiu cum treceti peste aceste perioade. Eu spre exemplu vreau sa scriu, mi se intampla sa am chef de scris si chiar asta fac in momentul de fata.

Nu stiu daca pot sa spun ceva coerent sau daca as avea ceva coerent de spus dar simplul fapt ca-mi plimb degetele peste tastatura si ca vad literele aparand in fata mea ma face sa ma simt bine, of Doamne oare cum erau timpurile acela cand totul se scria de mana si cartile erau copiate de mana si totusi era o munca asa placuta?!

Am langa mine doua geme de blana, si cand zic langa mine ma refer, jos, pe mocheta, unul se tavaleste cat este de lung si imi umple mocheta de par iar celalalt (adica cealalta) scarmana mocheta, in cazul in care parul de la fratiso nu s-a asezat bine sa-l ajute ea...sunt adorabili. 

Saptamana asta am obseevat din nou ca timpul s-a comprimat si ca efectiv nu stiu unde a disparut....incep sa ma apese din ce in ce mai tare anumite aspecte din viata mea, anumite chestii pe care le fac si pe care nu as vrea, si care, pe deasupra imi mai si consuma o tona de timp. Devine frustrant la un moment dat sa vezi ca lucrurile care nu-ti creaza placere iti ocupa mai mult timp decat cele care iti produc placere. Din pacate, asa functioneaza societatea in care traim, trebuie sa facem tot ce se poate ca sa supravietuim si restul ramane pe locul doi. Nu-i asa ca ar fi frumos sa putem fi toti artisti cand vrem, sa facem lucruri pe care le brem si sa umplem lumea de fericire? Cred ca asta lipseste perioadei in care traim, mai multa fericire. Si cand spun fericire nu ma refer la sentimentul acela egois, sau la fericirea strict personala ci la acea fericire pe care putem sa o proiectam in univer, catre lumea intreaga. Ma refer la acea energie pozitiva care se poate molipsi de la om la om. 
Sunt convinsa ca daca ne-am propune fiecare sa proiectam in Univers mai multa energie pozitiva, am avea mult mai mult de castigat, nu ar mai exista razboaie, probleme, foamete, accidente, boli, stres si neputinta. Ba mai mult, am primi de zece ori mai multa fericire inapoi.

Ziceam ca am simtit din nou cum timpul trece pe langa mine si eu parca nu reusesc sa termin intr-o zi tot ce am de facut...Mi-am propus sa ma gandesc foarte serios la lucrurile pe care le fac si sa-mi scot din program si din obicei acele lucruri care nu ma ajuta sa merg mai departe. Pana la urma scopul oamenilor (cel putin din punctul meu de vedere) este sa evoluam, iar eu simt ca uneori stau mult prea mult pe loc. 

Unul din motivele pentru care am decis sa fac o astfel de introspectie este ca saptamana aceasta nu am reusit sa postez un clip marti si asta m-a cam enervat. Poate ca pentru unele persoane nu e un capat de lume, dar mie imi place sa fac clipuri si imi place cu atat mai mult cu cat vad ca sunteti active si le urmariti si-mi dat un feed-back la fiecare clip. Apropo de asta, astazi m-am lovit din nou de intrebarea (pe care oa aud de nenumarate ori) "de ce faci tu asta? cu ce te ajuta pe tine?". Adevarul este ca pentru o persoana care nu intelege ceea ce facem noi pe youtube este destul de greu sa inteleaga de ce naiba ne dedicam atat de mult timp pentru clipuri si editat si ce mai vine la pachet, mai ales cand nu ai nici un beneficiu material de pe urma lui (ca se pare ca in ultima vreme omenirea numai asta cauta din orice). Singurul raspuns pe care il am si care nu stiu cat de multumitor este, este ca IMI PLACE! Imi place sa filmez, sa editez, sa ma joc cu imaginile, cu produsele de makeup, cu lumina, cu setari, cu poze, imi place sa tin legatura cu voi si sa va urmaresc reactiile la fiecare clip. Am ajuns in stadiul in care imi planific tot timpul liber in functie de ce am de editat sau de filmat....Prevaleaza, pentru mine cel putin, clipurile in fata altor lucruri.
Apropo de clip, am postat clipul cu Favoritele lunii Februarie si am vazut ca v-a placut foarte mult. Nu cred ca mai trebuie sa spun cat de mult ma bucura asta!

Sper ca nu v-am plictisit si ca nu m-ati parasit. Daca nu ati facut-o o sa va intreb care este starea voastra in momentul de fata, ce simtiti, cum va merge si daca vreti sa vorbiti cu cineva si nu aveti cu cine, eu sunt aici, putem discuta orice.

Va pup si va doresc o seara minunata
XOXO

2 comentarii:

  1. eu cred ca e astenia de primavara...:)
    vreau si eu sa imi comand un bb cream de pe makeup shop dar am vazut ca imi cere cnp ul si nu prea am incredere...tu ai intampinat vreo problema?
    seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca e si astenia de primavara... Nu am avut nici o problema cu cei de la make-up shop si am primit comanda a doua zi dupa ce am dat-o. Te puuuuuuuuuuuuuuuupppp!!!!

      Ștergere