01 decembrie 2014

Ins&Outs #2 December

Hello dragele mele!!

Pentru ca data trecuta va plaut blog post-ul pe carel-am pus cu Ins&Outs#1 am decis sa va spun care sunt lucrurile In si Out pentru decembrie.

Ins

Vlogmas!!! Da!!! In decembrie, pana pe 24  voi face vlogmas! Sper sa reusesc sa ma tin de treaba si sa incarc 24 de clipuri asa cum cere regula. Nu vor fi toate vloguri gen fallow me ci voi avea si clipuri cu tema, pentru ca hai sa fim seriosi nu am o viata atat de agitata sau interesanta ca sa am ce sa va arat. Dar sper, totusi, sa ma urmariti si sa fiti alaturi de mine pe parcursul acestei serii fiindca o fac cu mare drag. Pana apare prmul clip va las aici intro-ul de la aceasta serie si nu uitati sa stai cu ochii pe canalul meu de vloguri fiindca vor urma multe surprize.


Frig - chhh da, intra si frigul la categoria asta desi nu-l suport. Nu-mi place frigul de nici o culoare si daca se poate sa nu ne intalnim, ar fi perfect.

Produsele NYX si Sleek - poate parea putin  ciudat ca le pun in categoria asta dar, dupa cum o sa vedeti mi-am achizitionat cateva si luna asta am de gand sa le testez pana se plictisesc de mine (o sa vedeti in urmatorul haul despre ce vorbesc)

Timp liber - sau ar trebuii sa spun pierdut aiurea, pentru ca nu o sa mai am asa de mult de lucru la serviciu cel putin si totusi nu pot sa-mi iau liber ca sa fac clipuri si sa ma ocup de blog. Au fost cateva schimbari la job-ul meu care ma obliga sa raman legata de birou pana primim liber.

Outs 

Nu prea am ce sa spun pentru Outs, luna aceasta, nu cred ca mi-am propus sa elimin ceva sau sa pun ceva pe pauza. Poate doar oamenii negativisti din viata mea, care insista si insista sa ma sacaie cu tampeniile lor desi problemele lor nu sunt la mine si desi pe mine chiar nu ma intereseaza opinia lor. 

Cam atat pentru seara asta, sper sa aveti un decembrie fabulos! Va pup!
Nicoleta!

2 comentarii:

  1. bine ai revenit:) abia astept sa vad surprizele pe care ni le ai pregatit!! La multi ani!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea!! La multi ani!! Te pup si te imbratisez cu mare drag!!

      Ștergere