03 decembrie 2014

Welcome to Vlogmas!

Buna tuturor!! Asa cum promiteam in blog post-ul de ieri, am venit cu un nou clip dintr-o noua serie pe canalul meu de vloguri (Nicoleta's Vlogs). 
Pentru prima zi am vrut mai mult sa va pun in tema si sa va anunt ca vreau sa fac aceasta serie de clipuri pana pe 24 decembrie. 
Asa cum v-am spus vor fi cateva surprize pe parcursul acestei serii asa ca nu ezitati sa ma urmariti in fiecare zi sa vedeti unde se ascund aceste surprize. 
Nu toate clipurile vor fi vloguri clasice, voi face si cateva clipuri cu tematica si as vrea sa stiu voi ce pareri sau sugestii aveti pentru mine, fiindca totusi sunt 24 de vloguri!!! O sa am nevoie de putin ajutor !
Sper sa va placa si nu ezitati sa va abonati la canalele mele de youtube pentru a fi mereu la curent cu ce mai este nou pe acolo!


2 comentarii:

  1. idei de cadouri...handmade sau sub 50 de lei de exemplu:)
    o sesiune de fursecuri de craciun..
    idei de tiunute:)
    :D:D un decembrie frumos sa ai:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte dragute ideile tale, multumesc!!Te pup si sa ai o luna fabuloasa!!! >:D<

      Ștergere