30 noiembrie 2014

Ce mai este nou peYouTube?

Buna dragele mele si bine v-am regasit pe blogul meu. Iar a trecut o luna si nu stiu unde s-a dus! Iar a trecut o vesnicie de cand am postat ultimul blog post ca sa nu mai vorbim de clipuri pe canalele mele de youtube.
Cu clipurile cred ca ati inteles ce s-a intamplat, am fost nevoita sa iau o pauza pentru ca am avut ceva probleme tehnice (iar!!!) cu camera de filmat. Dar saptamana aceasta am reusit sa revin si va explic mai multe in clipul de mai jos.

Pentru ca am un canal de youtube principal, ce avea si el nevoie de atentie, am incarcat si pe acesta doua clipuripecare le-am facut cu mare drag pentru voi. Primul clip este un tag foarte simpatic pe care l-am vazut la mare parte din youtuberitele din State. Sper sa va placa si puteti raspunde si voi la intrebarile acestui tag, daca doriti, in comentarii.

Al doilea clip este, cum altfel, clipul cu Favoritele Lunii Noiembrie.

Sper sa va placa clipurile mele si nu uitati sa le dati un like si un share pentru ca asta m-ar face foarte fericita. 

Pana la urmatorul post, va pup si sa aveti o seara minunata!!

Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu