14 noiembrie 2014

Fond de ten Perfect Fusion de la Oriflame: Review

Hello dragele mele!!

Astazi vin cu un nou review pe care abia asteptam sa-l fac pentru voi si pe care mi l-ati cerut si voi. Daca mi-ati vazut ultimul Uboxing de Oriflame, ati vazut ca mi-am achizitionat un fond de ten. Este vorba de Perfet Fusion. Si daca este sa va spun ceva despre mine este ca sunt extrem de dificila in ceea ce priveste fondurile de ten (de fapt cred ca v-am mai zis chestia asta de vreo  saptezeci de ori...but whatever....), asa ca nu poate exista un fond de ten caruia sa nu-i gasesc un defect.


Perfect Fusion este un fond de ten care se adreseaza persoanelor cu ten normal spre mixt si ce-i place cel mai mult la el este ca iti lasa un finish natural, nici prea mat (sincera sa fiu sunt cam satula de look-urile alea super mate) si nici prea lucios (la modul ca poti praji un pui pe tenul tau. Iti lasa un aspest de ten sanatos, de parca iti iei toate vitaminele la timp si parca iti mananci toate legumele, ca un copil cuminte, chiar daca mai ai cate un cos obraznic, care nu vrea sa te lase in pace, tot arati bine.

Are o acoperire medie si poate fie marita prin reaplicari locale. Imi place foarte mult ca nu iti incarca tenul si nu ai o senzatie ca plici ceva foarte greoi pe ten. La prima vedere pare, in sticultua, ca ar avea o consistenta lichida, insa este mai degraba o crema cu tenta lichida (intelegeti ce vreau sa zic?). Un alt lucru care mi-a placut la nebunie a fost ca nu se oxideaza, sau ma rog, se oxideaza putin insa nu foarte vizibil. De asemenea contine si un SPF de 25, care este mic dar mai bine decat un SPF nexistent de 10.

Se aplica foarte usor, personal prefer sa il aplic cu degetele pentru ca merge mai repede si imi ofera o acoperire uniforma, dar sunt convinsa ca se aplica la fel de bine si cu un beauty blender sau cu o pensula pentru fondul de ten. De rezistat, rezista destul de bine 10 ore far nici un fel de retus, dupa care incepe sa cedeze, insa nu extrem de tare, adica nu se strange sau nu dispare de pe ten, doar ca incep sa devina vizibile micile imperfectiuni pe care le ai. Si apropo de asta, nu are rezistenta la transfer, asa ca daca vorbiti mult la telefon (asa ca mine), o sa trebuiasca sa va retusati putin mai repede de 10 ore.

Ingrediente:
aqua, cyclopentasiloxane, titanium dioxide, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, butylene glycol, isononyl isononanoate, caprylyl methicone, sodium chloride, polyglyceryl-4 isostearate, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, hexyl laurate, stearic acid, caprylyl glycol, nylon-12, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, disteardimonium hectorite, aluminum hydroxide, imidazolidinyl urea, methylparaben, parfum, propylparaben, disodium edta, triethoxycaprylylsilane, alumina, silica, ci 77891, ci 77492, ci 77491, ci 77499

In ceea ce priveste pretul este in jur de 25-30 RON, in functie de campania din care il achizitionati si ce reduceri aveti.   Mi se pare un pret super accesibil pentru cat de bun este produsul si cu siguranta in momentul in care il voi termina, il voi recumpara, pentru ca imi place la nebunie.
Daca aveti si voi un ten mixt si dificil ca al meu, vi-l recomand cu mare drag.

Voi ce fonduri de ten preferati in ultima vreme? Ce alte review-uri vreti sa vedeti pe blogul meu? Astept sugestiile voastre si pana data viitoare Va puuuuuuup!!!!
Nicoleta

Un comentariu:

  1. Anonim25.11.14

    Ti-as da un like dar nu meriti. Esti o persoana urata. Si nu ma refer la fizic ci la suflet :(

    RăspundețiȘtergere