09 noiembrie 2014

Sunt perioade si perioade

Buna dragele mele si bine ati revenit pe blogul meu! 

Voi stiti ca sunt o persoana pozitiva careia ii place sa ipulsioneze lumea din jur sa fie pozitiva si plina de energie. Chiar daca ma plang, caut scuze si ma miorlai,  sunt un om optimist si vreau ca acest lucru sa se reflecte si asupra persoanelor din jurul meu.
Am avut o discutie cu cineva de curand si incercand sa ma gandesc la ce vorbeam mi-am dat seama ca persoana respectiva a ramas cu o impresie total opusa de ce asi fi vrut eu sa inteleaga. Fara sa vreau, am proiectat asupra acestei persoane, toate frustrarile mele din ultima vreme, stresul si problemele care apar. Dupa ce m-am gandit putin la situatia asta, mi-am dat seama ca am permis sa se intample un astfel de lucru pentru ca "am lasat garda jos", pentru ca m-am lasat absorbita de toate problemele cotidiene fara sa vad intreg ansamblul!
Unde vreau eu sa ajun cu toate astea? Vreau sa va spun ca este OK sa ai momente in care te simti coplesita de lucrurilecare te inconjoara! Este in regula sa simti ca nu mai poti si ca ti s-a luat de aceeasi rutina! Este in regula sa te simti sufocata de toate lucrurile care apar! ESTE OK! Dar este OK atata timp cat esti constienta ca este doat o perioada peste care trebuie sa treci!
Astfel de momente sunt ca o sabie cu doua taisiuri, in sensul ca daca iti dai timp sa te simti prost pana la urma urmei, si esti constienta ca este doar o perioada proasta prin care treci, va trece si vei invata din tot ce ai simtit in perioada asta. Daca lasi aceste momente/perioade sau cum vreti sa le numiti sa va inghita, o sa dati intr-un dramatism teribil, pesimism si tot assa, iar pana la depresie nu mai e mult!

Ca sa treci peste perioadele aste, trebuie sa faci doua lucruri extrem de importante: 
             1) Sa opresti toate sursele de "mizerie" (cum le numesc eu), care nu fac decat sa-ti dea o stare proasta. Si aici intra sa nu te mai uiti la stiri si sa nu mai stai cu ochii pe evenimentele dramatice (credeti-ma pe cuvant ca se simte o mare diferenta in momentul cand nu le mai dai atentie), sa opresti toate sursele de barfa si sa nu mai starnesti nici o barfa (nu vorbi cu nimeni despre alte persoane si nu mai critica), iar al treilea lucru ar fi sa incerci pe cat posibil sa nu le mai acorzi atentie persoanelor care vor in mod voit sa-ti strice starea (e al naibi de greu dar in timp si cu perseverenta se poate rezolva acest leucru).
            2) Sa inlocuiesti toate lucrurile negative cu lucruri pozitive. Daca tot scoti anumite chestii din viata ta, trebuie sa le si inlocuiesti cu lucruri bune. Alege comediile in locul dramelor, alege sa citesti carti care sa-ti imbogateasca cunostintele dar care sa te faca sa te simti bine in acelasi timp (exista o intreaga ramura de"self-help" pe acest plan), incearca sa petrecei mai mult timp cu persoane pozitive, sa razi si sa te bucuri de chestii marunte.


Poate aveti impresia ca am luat toate chestiile astea din reviste sau mai stiu eu de pe unde dar in realitate sunt lucruri pe care le-am facut si pe care le fac si care au dat rezultate de fiecare data cand le-am pus in aplicare. Este normal sa avem perioade proaste, doar suntem femei si avem de50 de ori mai multi hormoni decat restul lumi, dar trebuie sa intelegem ca sunt doar perioade si ca daca avem grija de lucrurile cu care ne alimentam bateriile (si nu ma refer numai la mancareaa),perioadele astea vor fi din ce in ce mai rare si mai usor de suportat. 

Va doresc o zi si o saptamana minunata si nu uitati ca daca voi nu vreti ceva pozitiv in viata voastra, nu are cum sa ajunga la voi!
Va pup!
Nicoleta

P.S. daca vreti sa vorbim mai mult pe aceasta tema dar nu vreti sa o faceti undeva unde sa poata vedea oricine ce scrieti, dati-mi un mail pe beautygossipandmore@gmail.com

Un comentariu: