21 aprilie 2014

Produsele favorite din 2013

Buna dragele mele! Azi vreau sa va prezint produsele mel favorite din 2013 si pentru ca eu sunt urmarita in mod constant de probleme tehnice va scriu un blog post si nu mai fac un clip, oricum mi se pare destul de tarziu pentru clip.
Majoritatea produselor au un review deja pe acest blog (il voi alatura pozei ca sa nu ma lungesc prea mult) asa ca nu am sa va fac o descriere completa din nou.
Ok sa incepem:

Produse pentru par:
Aici situatia este destul de clara, in momentul de fata am numai doua produse de par (asta daca scoatem din calcul uleiul de ricin si pe cel de masline). Primul produs este samponul galben (cum ii spun eu) de la Gliss pe care il ador si la care, din fericire am revenit in 2013.
IMGP5953-500x500 



























Al doilea produs este masca cu placenta de la Kallos.
SANYO DIGITAL CAMERA

Produse de ingrijirea tenului:
Va amintiti de decizia pe care am luat-o la inceputul anului trecut? Ca vreau sa incep sa-mi tratez petele de la soare si urmele lasate de acnee? Ei bine am folosit intreaga gama de  la Lady’s pentru depigmentare si chiar a functionat. Chiar ieri ma uitam la semne si se vede destul de clar ca sunt mult mai estompate decat inainte de a folosii produsele. Nu stiu de ce nu am facut poze gen “before” and “after” ca sa vedeti si voi diferenta.
RI210 Untitled-1

Gelul de curatare favorit este tot de la Lady’s si am vorbit de el si in clipuri si in blog posturi de m-am plictisit.
00101 

O alta crema de fata care mi-a placut la nebunie a fost cea cu castravete, tot de la Lady’s:
RI206/
La capitollul masti de fata am tri in afara de cea de sus, masca cu argila de la Planet Spa, de la Avon. Pe care cred ca o stie toata lumea si nu stiu daca mai are nevoie de un revieu sau ceva (daca are lasati-mi un comentariu si am sa-i fac un review).
A doua masca este cea de la Lush cu pudra de carbune
IMAG1538

Iar a treia masca este cea de la Lady’s (va surprinde ca este vorba iar de Lady’s?) cea cu cafe:
IMAG1142

Make-up
In materie de make-up nu am multe favorite desi am folosit foarte multe produse noi. Nu am produse  fara de care nu pot sa traiesc. Fondul meu de ten preferat din perioada asta este cel de la Sephora desore care am mai vorbit intr-un clip cu favorite si caruia inca nu i-am facut un review dar o sa vina si el in curand.
Un alt produs preferat este rujul de la Maybeline, din gama Color Sensational, nr. 132. Din punctul meu de vedere este nuanta perfecta pentru buze cand nu vreau sa ies prea tare in evidenta, nu este nici prea nude si nici prea roz.
SANYO DIGITAL CAMERA

In afara de apa micelulara de la Bioderma pentru ten sensibil nu prea mai am produse care sa ma fi dat pe spate. In orice caz cam acestea sunt principalele mele produse preferate din anul care a trecut si oricum daca mai apare ceva pe lista o sa stiti fiindca cu siguranta va fi postat pe acest blog.
Asi vrea sa stiu care au fost produsele voastre preferate din anul care a trecut si ce recomandari aveti pentru mine.
Va pup!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu