21 aprilie 2014

Life is just crazy!

Hello fetelor!
Mai devreme intrebam pe pagina de facebook ce tip de articol sa pun. Pana la urma am decis sa las review-urile pentru maine si sa va zic cam cum stau lucrurile in prezent.
Daca ma urmariti pe facebook probabil ati vazut ca am postat un mesaj prin care va anuntam ca este posibil sa nu mai fac clipuri pe youtube o perioada, pana nu imi pun problemele tehnice la punct. Haideti sa fiu sincera, eu m-am apucat de youtube fiindca devenisem obsedata de fetele din state care fac asa ceva. Ce nu am realizat atunci este ca ele dispun de o tehnologie, pe care eu personal, nu o am si de aceea clipurile lor sunt mereu frumoase si luminoase.  Nu fac clipuri pe youtube fiindca vreau sa ajung la nu stiu ce numar astronomic de abonati, nici pentru ca asi castiga din asta ceva (in afar de prieteni virtuali si multe sfaturi0 si nici petru ca asi fi eu cine stie ce experta in d’ale makeup-ului sau altceva de genul si simt nevoia sa dau lectii. Nici una din chestiile astea nu se aplica! Fac clipuri fiindca imi place, fiindca atunci cand invat ceva nou vreau sa impartasesc si cu alte persoane (si cum cei din jurul meu nu prea sunt dispusi sa ma asculte…), fac clipuri pentru ca sunt o fire creativa careia ii place sa fac ceva din orice lucru care ii pica in mana. Si tocmai firea asta creativa e dezamagita cand intra la montaj si vede ca nu are imagini de calitate si ca defapt ideeia de baza a fost diminuata serios. Normal ca atunci apar probleme de genul “amesteci culorile”, “nu se vede” si chestii asemanatoare. Sper sa fie cat mai rapida rezolvarea si sa nu dureze foarte mult fiindca asi vrea sa imi pun o serie de idei in practica.
1797218413495366357QKMMvMHc
O alta chestie care ma face sa iau o pauza este faptul ca viata mea in prezent e un haos ascuns dupa un paravan pe care vreau sa il pun la punct. In momentul de fata se petrec niste lucruri cu mine si pe langa mine  si trebuie sa le organizez sa imi alug un drum precis si sa ii dau o culoare. Trebuie sa iau niste decizeii radicale si sa tai anumite lucruri si persoane de lista mea de prioritati iar asta o sa ia ceva timp.
Oricum sunt decisa sa infrunt totul cu capul sus, sa fiu optimista si nu ma las afectata de nimic si nimeni.
O sa continui sa fac postari pe blog cat de des pot si sper sa nu ma parasiti chiar de tot. Oricum o ssa va tin la curent cu schimbarile care se produc.
Va pup si numai bine!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu