21 aprilie 2014

Primul meu produs Lush - masca cu carbune : Review

Da, in sfarsit am indraznit sa ma apropii si eu de standul Lush! ::) Azi vreau sa va las cateva impresii pe care mi le-am facut despre primul meu produs Lush.
Este vorba de o masca de fata cu carbune. Initial oscilam intre aceasta si cea cu sare de mare despre care am tot auzit o gramada de minunatii dar pana la urma am decis sa o iau pe cea cu carbune pentru ca nu am auzit prea multe lucruri despre ea.
IMAG1538
Este o masca cu o consistenta aproape solida si sfaramicioasa, neagra cu un miros de pamant ud i-asi zice eu. Iar cand spun pamant ud sa nu va ganditi la o chestie scarboasa, nu! Ca sa o descriu mai bine asi zice ca are un miros usor metalic amestecat cu miros de iarba proaspat taiata (mie imi place cum miroase iarba taiata), dar nu va speriati pentru ca toata combinatia asta este aproape imperceptibila in borcan sau cand o aplicati pe ten. Dupa cum am zis are o consistenta sfarmicioasa si poate fi folosita si pe post de scrub fiindca exfoliaza foarte bine tenul.
IMAG1544
IMAG1542
Ingrediente:
Reprezentativ:  Carbune pudra
Namolrhasoul, Avocado -Ulei de avocado organic presat la rece, Glicerina, Carbune pudra, Zahar negru, Sodiu Lauroyl Sarcosinate, Parfum, Linalool, Santal – Ulei, Trandafir – Ulei din lemn de trandafir
Mod de utilizare: din cauza consistentei atat de solide trebuie sa amestecati o cantitate cat un bob de fasole cu putina apa calduta. Si cand spun putina ma refer la o jumatate de lingurita pentru cantitatea asta. Imediat ce absoarbe apa se transforma intro pasta abraziva pe care o puteti aplica pe ten, gat si decolteu. Trebuie sa o lasati sa actioneze in jur de zece minute dupa care o clatiti cu apa calduta.
O puteti folosii si pe post de crema pentru curatare zilnica, daca aveti nevoie de mai multa exfoliere.
Personal am vazut efectele de fiecare data a doua zi dupa aplicare, tenul meu parea mai curat, mai fin si mai revigorat, iar asta este excelent. Insa, nu o recomand persoanelor cu tenul extrem de sensibil fiindca este posibil sa va irite tenul. Eu am aplicat-o initial pe toata fata iar in zona in care tenul meu este mai sensibil am simtit o usoara usturime si de atuunci nu am mai aplicat-o pe zona respectiva.
La drept vorbind produsele Lush nu sunt dintre cele mai accesibile ca pret, cel putin pentru mine, iar un borcan din acesta de 250 g costa undeva in jurul a 86 RON. Avantajul este ca se vinde la gramaj si nu este nevoie sa va luati un borcan intreg din prima. In plus nici nu va recomand sa va luati o cantitate mare dintr-un produs pe care nu l-ati mai incercat pana acum fiindca este posibil sa nu va faca bine si nu are rost sa dati o gramada de bani pe el. Eu am luat undeva in jurul a 80 g si am dat cam 24 RON. Sincer am cumparat-o in decembrie si am folosit-o cel putin de zece ori si nu am consumat nici macar jumatate din ce aveam asa ca nu disper ca am luat o cantitate mica.
Per total, raportul calitate ptret mi se pare OK, imi place cum actioneaza si cum se simte pielea mea dupa, imi place ca pot cumpara ce cantitate vreau eu, asa ca are…
nota 9
Vreau sa stiu daca voi ati incercat aceasta masca si cum vi s-a parut. De asemenea sunt deschisa la orice recomandari aveti pentru mine din gama Lush.
Va pup!!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu