21 aprilie 2014

Resolutiile mele pe 2014!

Buna dragele mele si sa aveti un 2014 minunat! Stiu ca acest blog post vine cam tarziu dar deh…mai bine mai tarziu decat niciodata! Nu?
images
Mi-am propus ca azi sa va fac un mic update si de asemenea sa va dau o idee cam ce sunt rezolutiile pentru mine. Nu stiu de ce dar fiecare inceput de an are aerul ala de “fresh-start” si probabil asta esye si motivul pentru care oamenii isi fac rezoutii. Desigur, nu ai nevoie de un inceput de an ca sa iti pui in aplicare planurile, dar ce scuza mai buna poti sa ai? Daca tot incepe un an nou sa fie totul “fresh” si “clean”.
Nu am sa vorbesc de 2013 prea mult sau de rezolutiile pe care le-am avut, pentru ca pentru mine 2013 a fost un an absolut teribi (sii stiu ca majoritatea oamenilor zic asta, dar eu chiar vorbesc serios). S-au intamplat atat de multe lucruri atat in viata mea profesionala cat si in cea personal incat la un moment dat am crezut ca am sa ma sparg in o mie de bucati si nu am sa mai fiu in stare sa ma adun. Spre sfarsitul anului, chiar in ultimele doua saptamani aveam senzatia ca nu mai da Domnu’ sa se termine totul. Ma simteam exact ca in perioada ultimelor examene din sesiune cand nu mai aveam energie nici sa deschid ochii. Probabil de aceea sunt atat de entuziasmata cand vine vorba de 2014 si pana acum se pare ca e bine!
Acum in ceea ce priveste rezolutiile nu am sa va fac o lista cu tot ce am eu de gand sa va fac pentru ca nu-mi place sa-mi spun planurile inainte sa le pun in aplicare. Spuneti-mi superstitioasa sau cum vreti dar am senzatia ca daca imi spun planurile pierd din energia pe care le-o dedic si din concentrare si de aceea nu le mai duc la capat. Insa, promit ca la inceputul anului viitor sa fac o lista si sa bifam sau nu daca am facut ce mi-am propus.
Daca va uitati putin mai jos pe blog o sa vedeti ca primul clip de pe anul acesta este legat de 10 rezolutii pe care oricine trebuie sa le aiba. Tin mai mult de pertea spirituala si sunt un fel de lista suplimentara de rezolutii.
Ce pot ssa va spun cu siguranta este ca am inceput anul cu mai multa determinare, forta si incredere in mine…ceea ce va doresc si voua fiindca este necesar ca sa ne mearga bine.
Va pup si asi vrea sa-mi spuneti voii ce v-ati propus in acest an si cum a fost anul trecut pentru voi.
Nicoleta
P.S. Sa stiti ca nu am uitat de promisiunea facuta si anume de giveaway-ul pentru 10 000 de vizualizari, o sa il organizez in curand dar mai am de pus inca niste mici detalii cap la cap. Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu