23 aprilie 2014

Pensule e.l.f. - Esential vs. Studio: Review

Buna dragele mele tocmai mi-am spalat pensulele si mi-a venit ideea sa va povestesc impresiile mele despre pensulele de la e.l.f. deoarece sunt foarte accesibile si stiu ca majoritatea fetelor tind sa-si achizitioneze pensule pentru make-up de la ei.


In primul rand vreau sa va zic ca eu prima data m-am aruncat sa-mi comand pensule din gama Esential, pe vremea cand abia incepusem sa ma ocup de youtube si eram foarte entuziasmata cu tot ce imi cumoaram si vroiam ca totul sa fie bun. Am facut chiar un clip in perioada aceea cu primele pensule luate si eram super indulgenta cu ele (trebuie sa recunosc).
Am sase pensule din gama Esential si cinci din gama Studio, dar diferentele sunt covarsitoare!
Pensulele din gama Esential sunt undeva in jur de 9 RON si sincer e un pret prea mare pentru calitatea lor! Sunt groaznice va jur!!!
Pensula cea mare de fata, sau de pudra ca nici nu stiu cum ii zice, dupa ce ca este aspra i-au iesit si perii in ultimul hal dupa doua spalari.
 

 Pensula de blush este la fel de aspra si, la fel, ii mai ies si perii (dar continui sa o folosesc pentru moment pana imi iau o alta pensula la fel de micuta).
Despre pensula de blensing nu am ce sa va zic ca numai pensula de blending nu e! Nu ii cad perii (minune!) dar e aspra si imi irita pleoapele care si asa sunt super sensibile! Pensula de pliu este foarte foarte mica si o folosesc la iluminatul arcadei mai mult pentru ca e micuta, dar tt aspra si sacaitoare este. Din fericire nu mi-am luat decat o pensula pentru fard si trebuie sa va zic ca este extrem de rigida...are niste peri atat de compacti si de aspri incat am impresia ca e o matura :D
Singura cu care nu ammari probleme este pensula de fond de ten. Asta si pentru ca are perii din plastic. Personal nu prea o folosesc pentru fodul de ten fiindca trebuie lucrat mult cu ea ca sa nu lase urme dar este buna pentru intins corectorul sau pentru aplicarea mastilor de fata :)

Iar acum sa trecem la pensulele din gama Studio! Ei aici povestea sta cu totul altfel. Pretul lor este de 22 RON si sincer cred ca este pretul corect. Nu sunt aspre si nu le cade parul, dupa spalare isi revin singurele la forma initiala (ceea ce surorile de mai sus nu fac) si se curata foarte usor.
Nu le iau pe fiecare in parte pentru ca nu am nimic de scos in evidenta. Sunt suficient de moi si de pufoase, se intampla sa para putintel mai aspre in cazul in care le spalati de prea multe ori si nu le aplicati balsam, dar asta se rezolva repede dupa o cura cu masca de par sau cu un balsam.



Recomandarea mea este sa nu va aruncati la cele Esential pentru ca nu merita chiar deloc. Mai bine va luati doua pensule Studio decat patru Esential, sincer chiar nu e loc de comparatie. 

Voi ce pensule folositi? Vreau recomandarile voastre pentru niste pensule bune de blending, care sa nu fie mari si sa fie pufoase si moi :P

Va pup!!!

Nicoleta

2 comentarii:

  1. e bine de stiut. Multumim. Mie imi cam facea cu ochiu pensula de blending

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cea de blending o urasc cel mai mult! Nu, mai bine iei una mai scumpa din alta parte decat pe aia! Sau poti sa o iei pe cea din gama Studio "smoth conceler" sau nu stiu cum ii zice dar este extrem de densa si de mare, cel putin pentru mine :P

      Ștergere