22 aprilie 2014

Masca de par cu extract de melc: Review*

Buna dragele mele, astazi vreau sa va povestesc cate ceva despre masca de par cu extract de mel din gama Anian, masca pe care am primit-o spre testare de la Triodeluxe Cosmetics.

 Aceasta masca este destinata paurlui foarte uscat sau deteriorat si contine extract de melc, vitamina pro B5 si filtru UV. Este o masca ce se aplica pe parul uscat, proaspat spalat si care da un aspect foarte frumos parului.

Trebuie sa va zic ca eu o folosesc de mai bine de trei saptamani si a reusit sa ma cucereasca :D
Eu am paru gras si extrem de ciudat, pe mine daca ma scoti din rutina mea de sampon, masc, uscare normala si pieptanat dupa e jale! Asa ca in momentul in care am vazut minunatia asta de masca am zis ca o sa am ceva de tras...

Trebuie sa recunosc ca am fost cucerita de masca asta de cand am aplicat-o prima data, ba nu! de cand am deschis cutia, miroase mult prea bine! Pentru ca am parul gras am zis sa o aplic de la jumatatea parului  spre varfuri fiindca nu are rost sa imi incarc radacinile cu produs ca mai apoi sa mi se ingrase si mai rau. O aplic de la jumatatea parului in jos si o las sa intre in par. Cand simt ca parul s-a uscat la loc merg mai departe cu rutina mea. 
Trebuie sa va mentionez si aici ca si in clip ca daca aveti parul uscat este foarte posibil sa nu va placa. Eu am varfurile destul de uscate si a doua zi dupa aplicare simt cum sunt din nou uscate si parca asi  mai putea aplica putin produs.
Punctele forte ale acestei masti sunt ca nu iti ingrasa parul deloc, ii pastreaza volumul, ii da stralucire, il hidrateaza (destul de bine daca aveti parul normal), diminueaza electricitatea statica, nu il incarca si nu il imbaxeste.
Astea fiind spuse va recomand aceasta masca daca aveti parul normal, gras sau doar foarte putin uscat.

nota 9,5

Va las mai jos si clipul in care va vorbesc despre aceasta masca si asi vrea sa stiu daca ati incercat-o sau ce produse de par preferate aveti :-*

Va pup!

Nicoleta


4 comentarii:

  1. Hello. Interesant review. Eu am de la Anian masca pt volum si imi place mult. Merge tot pe principiul celei prezentate de tine. Dupa parerea mea, nota pe care i-ai acordat-o e prea mare, totusi :D.Un 9, 5 pentru un asemenea produs ar ridica obligatoriu nota pt un produs profesional, de exemplu :D. Si nu toate produsele profesionale sunt de nota 10. Multi pupici si succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca e foarte buna si chiar intrece multe produse profesionale. Personal nu fac comparatie intre produsele profesionale si cele de magazin, stiu ca nu toate produsele profesionale sunt de 10 si chiar asta ma incanta cand gasesc un produs accesibil care sa functioneze mai bine decat cele profesionale.
      Multumesc ca ai trecut pe aici si te mai astept. Te puuup >:D<

      Ștergere