21 aprilie 2014

Crema cu extract de melc de la Victoria Beauty: Review

Dragelor, azi vreau sa va vorbessc despre o alta crema pe care o folosesc si de care la inceput nu eram foarte incantata, este vorba de crema cu Extract de Melc din gama Victoria Beauty de la Lady’s.
A-2702-Crema-fata-extract-melci-alantoina-proteine-vitamine-_L
Am spus ca la inceput nu eram foarte incantata de ea deoarece aveam impresia ca imi face cosuri si eram pe punctul de a renunta la ea, dar…
Am continuat sa o folosesc si zilele trecute am observat ca tenul meu nu mai are petele de la soare, pistruii si urmele de cosuri pe care le avea inainte sa folosesc crema. Adica, le mai are dar nu mai sunt atat de vizibile ca inainte.
Pe langa faptul ca uniformizeaza culoarea tenului, lupta impotriva ridurilor, hidrateaza tenul si il protejeaza impotriva bacteriilor. In ceea ce priveste uniformizarea culorii, ne-am lamurit! Functioneaza, nu extrem de vizibil (nu cred ca exista vreo crema care sa o faca foarte repede) dar functioneaza. Treaba cu lupta impotriva ridurilor nu prea ma interesa pe mine fiindca nu e azul dar am auzit ca extractul de mel este excelent pentru asa ceva. Trebuie sa recunosc, insa, ca am observat cele doua dungi pe care le am de la zece ani din cauza vederii mele de doi lei, ca sunt mult mai diminuate si nu mai par atat de adanci.
De hidratat, hidrateaza foarte bine, este chiar putin prea grasa pentru tenul meu si din cauza asta o folosesc doar seara. Cand o aplic tenul meu pare cam gras dar dimineata  este fin, hidratat si se simte foarte bine :) Treaba cu bacteriile…nu stiu ce sa zic de ea deoarece bacteriile peste tot si este destul de greu sa le tii in frau.
Si la aceasta crema ca si la cea de la Nivea mi-ar fi placut sa aiba SPF, ar fi fost perfecta pentru zi dar fara SPF nu prea merge.

nota 9

Per total imi place, o recomand mai ales daca aveti tenul uscat sau normal.
Va pup! <3
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu