21 aprilie 2014

Makeup starter de la Nivea: Review

Buna dragele mele, azi vreau sa va vorbesc despre o crema pentru ten de la NiveaMakeup Starter Fast Absorbing Fluid. Daca ati vazut clipul meu cu “Favoritele lunii februarie” (https://www.youtube.com/watch?v=_XBc_N3AtNA&Nivea_Make_up_starter_fluidlist=UU2ItN-_7dfQfGedGkWkxY4g ) este posibil sa stiti despre ce vorbesc :D
Aceasta este o crema pentru tenul mixt (varianta mea) ce se comporta ca o baza pentru machiaj si care de asemenea se absoarbe foarte repede in ten.
Voi stiti deja, ca eu iubesc Nivea si cam tot ce am incercat de la ei. Este destul de greu sa dai gres cu cremele lor si de fiecare data cand nu stiu ce sa imi cumpar ma indrept spre produsele lor :P
Acest fluid, cum ii spun ei, este un fel de gel pentru ten, care intr-adevar se absoarbe foarte repede in ten, il matifiaza foarte repede si iti permite sa aplici machiaj foarte repede.  Din punctul asta de vedere este chiar ok. In ceea ce priveste hidratarea sta destul de bine dar nu excelent. Chiar si pentru un ten mixt mi se pare ca ar fi trebuit sa fie putin mai hidratanta.
Are un parfum destul de placut, nu prea il pot identifica sa zic exact a ce miroase dar nu e un miros deranjant. Mi-ar fi placut sa aiba un SPF avand in vedere ca este o crema de zi. Nu inteleg de ce producatorii de creme pentru ten nu pun SPF in cremele lor, lasasnd asta in grija produselor de machiaj, iar producatorii de cosmetice lasa protectia solara in seama cremelor.
Per total mi-a placaut si am sa o termin dar nu stiu daca o voi recumpara deoarece vreau o crema de zi care sa fie perfecta pentru tenul meu si care sa aiba SPF in ea. Detest sa pun cinci creme ca sa imi acopar toate nevoile tenului meu.

nota 8

Aveti vreo recomandare pentru mine in ceea ce priveste crema de zi?
Va pup, sa aveti o zi minunata in continuare!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu