21 aprilie 2014

Saptamana 2 – Review

Buna dragele mele,
Daca saptamana trecuta eram toata un zambet si super happy, saptamana asta nu mai e cazul. :( Saptamana asta s-a intamplat ce mi se intampla in general cand dau de greu…dau inapoi…
Nu stiu ce s-a intmplat, defapt stiu dar am crezut ca o sa pot trece peste lucrurile astea si nu am putut. Nu are rost sa ma apuc sa caut scuze fiindca orice scuza nu-i de ajuns. Dupa cum v-am zis si cand m-am apucat de treaba asta scopul meu nu este sa slabesc fiindca nu am nevoie, ci sa devin mai puternica fizic si mental. Vreau sa ajung intr-un punct in care sa fiu sigura pe mine ca om si stiu ca daca sunt mai sigura pe corpul meu sunt cu un pas mai approape de tinta mea.
Problema mea este ca in clipa asta nu ma mai motiveaza nimic, stiti ca va spun mereu cand va apucati de ceva important, sa va stabiliti un fel de “premiu” pentru cand va atingeti obiectivul. Saptamana asta m-am gandit la premiul meu si cand am sa-l pot lua dar nu am gasit nimic. Nu exista nimic care sa ma motiveze in clipa asta :( si stiu ca indiferent ce mi-asi propune in clipa asta in viata mea nu e realizabil.
Revenid la programul de saptamana asta singurul lucru de care m-amtinut in mod constant a fost provocarea de 30 squat-uri si asta probabil pentru ca o fac cu o prietena si ne motivam reciproc.
Pentru saptamana asta am sa continui si de data asta am sa trag de mine ca sa nu mai fiu puturoasa. Nu am de gand sa ma menajez! Am dat peste cap o saptamana asta nu inseamna ca saptamana asta o iau mai incet, nu merg in continuare cu planul.
Asa ca pe langa cele trei zile normale de fintess, cu programul obijnuit, am sa pun o zi cu jumatate de ora de zumba! Ador zumba si asta sigur e un antrenament pe care nu am de gand sa-l ratez :D
Pe langa asta am sa continui cu squat-urile (la care apropo de la 100 am adaugat greutati) si cu exercitiile pentru sani si brate.
Saptamana asta vreau s intorc medalia si sa nu ma mai lenevesc :P
Voi faceti sport? Cum va motivati sa continuati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu