24 aprilie 2014

Crema pentru ochi Balea Q10: Review

Hello!!!

Daca ati sti voi de cand asteapta biata crema sa o bag si pe ea in seama! Sa vorbesc putin despre ea si sa va zic ce bine ne-am imprietenit! Am crema asta pentru ochi de cateva luni bune, probabil de prin decembrie si stiu pentru ca mergeam cu niste prieteni in Centrul Vechi si m-am oprit la dm sa-mi iau o crema de ochi fiindca a mea era pe terminate.

Initial nu aveam de gand sa va vorbesc despre ea pentru ca nu observasem nimic interesant, nu mi se parea ca imi fae nimic interessan, dar acum cateva saptamani cand am facut clipul cu "Ce se afla in port-fardul meu?" ( click aici) am atasta si clipul cu "What's in my bag?" (click aici), nu stiu cum si prin ce ironie a sortii in timp ce editam mi-au cazut ochii pepleoapele mel din clipul cu geanta si brusc am realizat o mare diferenta! Eu tot timpul am avut o mare problema cu pleoapele si asta este un motiv pentru care nici machiajul nu imi sta cum trebuie, nu stiu din ce cauza dar mereu am avut o textura aspra si foarte ciudata a pleoapelor si indiferent ce faceam nu scapam de ea.

Trebuie sa va zic ca de cand folosesc crema asta de ochi a disparut problema si in mod vizibil pleoapele mele arata mai bine. De asemenea am observat ca ajuta si la diminuarea acelei culori inchise pe care o prind ochii in momentul cand ai vreo alergie sau nu ai dormit suficient.
Eu o folosesc seara dar nu chiar in mod constant se mai intampla sa-mi mai scape din cand in cand si sa nu o aplic.
Este hidratanta dar va recomand sa aveti mare grija la cantitatea pe care o aplicati mai ales daca aveti ochii sensibili. Eu la inceput m-am lacomit si puneam destul de mult si ma intrebam dupa de ce naiba ma irita crema asta. O alta problema pe care o am in mod fregvent cu ea este ca daca depasesc cumva zona ochilor si trec pe pielea normala a tenului imi face cosuri, atata timp cat aplic putina si nu depasesc pielea din jurul ochilor e ok, cum am trecut peste, cum imi ies cosuri.


Ingrediente:
Aqua, Dicaprylyl Ether, Glycerin, Octyl-Dodecanol, C12-15 Alkyl Benzoate, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Myristyl Myristate, Caprylic/Capric Triglyceride, Panthenol, Phenoxyethanol, Titanium Dioxide, Sodium Lactate, Sodium Pca, Tocopheryl Acetate, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethyl-Butylphenol, Parfum, Sodium Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Acryates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Methylparaben, Alcohol Denat., Butylphenyl Methyl-Propional, Lecithin, Ubiquinone, Butylparaben, Poly-Hydroxystearic Acid, Ethylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Isobutylparaben, Alumina, Dimethicone, Limonene, Disodium Rutinyl Disulfate, L-Hydroxyproline, Linalool, Magnesium Ascorbyl Phosphate
In ceea ce priveste cantitatea trebuie sa va zic ca o sa-mi ajunga cel putin douazeci de ani de acum incolo. Are ea 10 ml dar v-am zis ca o folosesc din decembrie si nici nu da semne ca m-asi fi atins de ea. Pretul ei este undeva in jur de 16 RON daca imi aduc eu bine aminte, dar pentru cat de mult tine si la ce rezultate am vazut in urma ei trebuie sa spunt ca sunt 16 lei bine investiti.

nota 8,5

Va recomand si voua crema asta cu mare drag si asi vrea sa stiu voi ce crema pentru ochi foolositinsi fara de care nu puteti traii.

Va pup sa aveti o zi minunata!

Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu