18 octombrie 2014

This week on YouTube: My YouTube Channel

Hello Hello!!! >:D< Ce mai faceti? Cum a fost saptamana asta pentru voi? A mea a fost extrem de amestecata, cu sentimente amestecate dar pana la urma sa terminat bine si pentru ca suntem optimisti si pozitivi o sa bagam doar lucrurile frumoase si placute in seama (restul, treaba lor, face ce-or vrea)!
V-am spus ca ma straduiesc sa  revin la o rutina normala, cu doua clipuri pe saptamana si cat mai multe articole si incerc sa ma tin de cuvant. In ceea ce priveste clipurile am reusit sa fac doua pentru canalul principal si unul pentru cel de vloguri si asta e bine. Pe blog nu am postat decat doua articole dar mai vin :D

Luni pentru ca...e luni am postat un clip pentru Motivational Monday, un clip care mie personal imi este foarte drag deoarece are legatura cu o chestie care ma face sa ma simt bine. V-am vorbit in acest clip de fraze inspirationale pe care le puteti folosi ca sa imbunatatiti starea de spirit, ca sa va incurajati, ca sa va impulsioneze sa treceti peste diferite lucruri. Eu le folosesc din ce in ce mai mult in ultima vreme si imi plac la nebunie, mai mult de atat chiar ma ajuta, imi dau o energie foarte buna si sincera sa fiu am fost mai eficienta in activitatile mele decat pana acum :P

Marti a fost zi de clip pe canalul principal si pentru ca inca nu facusem un clip cu favorite pentru luna septembrie, iar voi l-ati cerut, l-am facut si pe acesta! Voila! Take it!


Iar ieri am a[e;at tot la una din sugesstiile voastre mai vehi, Top 10 produse sub 20 lei. Sunt 10 produse pe care merita sa le incercati si care sunt si budget frendly.


Sper ca ati cazut clipurile si ca va plac. Nimic nu-mi da o satisfactie mai mare decat sa stiu ca ceea ce fac va place. Asa ca nu uitati sa le dati un like si un share :D

Va pup si sa aveti un sfarsit de saptamana minunat!!! :-*

Nicoleta

Un comentariu:

  1. Anonim23.10.14

    Iti mai vizitez Instagramul cand si cand, dar ori vad o cana de cafea, ori un citat.. daca nu e una, e alta, si invers. Just bit boring. Dar, evident, postezi ce doresti. Just sayin'!

    RăspundețiȘtergere