26 octombrie 2014

Situatii si momente...

Hello, hello lume buna! Ce mai faceti?
In primul rand vreau sa va anumt ca da, inca sunt vie...n-am mutit si sunt intreaga. Sunt ce-i drept ceva mai dezorientata decat in ultima vreme (daca poate exista asa ceva, eu sunt in general dezorientata :)) ), iar motivul peentru care nu am postat nimic in ultima vreme, pe nicaieri, este ca mi s-a stricat incarcstorul de la laptop si nu am acces la internet sau la mesajele voastre decat prin telefon (in clipa asta tot de pe telefon va scriu, asa ca scuzati greselile). Patea buna este ca sper ca saptamana care vine, sa reusesc sa rezolv si chestia asta.

Insa, nu acesta era motivul principal pentru care am tinut sa sctiu acest post. Vroiam sa va MULTUMESC prntru ca sunteti tot timpul langa mine, reactionati la fiecare lucru pe care il spun si de fiecare data aveti grija sa ma incurajati si sa-mi spuneti lucruri frumoase.
Nu stiu daca v-am mai spus, dar sunt o persoana extren de silitata (motiv prntru care m-am si apucat de youtube si de blog),  "prietenii" pe care ii am nu imi sunt extrem de aptopiati si oricum la fiecare conversatie terminam prin a lr rezolva eu problemele lor, decst ei sa ma asculte pe mine, asa ca in general prefer sa nici nu le spun prin ce trec. Asta este unul din motivele pentru care pretuiesc atat de mult prietenia si suportul vostru.

In momentul de fata am o stare foarte ciudata pentru ca nu stiu daca ar fi bine sa las o anumita persoana sa intre in viata mea si in plus nu stiu la ce aa ma astept de la situatia asta. Marturisesc (si mi-a fost ingrozitor de greu sa recunosc asta si fata dr mine) ca sunt amortita de frica si ca nu stiu cum sa reactionez la chestia asta. Incerc sa-mi ocup mintea cu alte lucruri si parca degeaba... (asta este si motivul pentru care in ultima vreme pagina mea de facebook e plina de mesaje care de care mai ciudate).

Da cam asta an avut de gand sa va spun azi si am ales sa ma chinui sa scriu acest post pentru ca imi este mult mai simplu sa va spun MULTUMESC si ca VA IUBESC printr-un blog post decat printr-un clip...nu asi fi reusit sa scot doua cuvinte in clip :D

Va pup si abia astept sa revin cu ceva nou! :-*
Nicoleta

Un comentariu:

  1. daca iti place acea persoana, de ce nu sa o primesti sa faca parte din viata ta?
    si traieste prezentul ma, bucurate de momente nu te mai gandii la ce va fii sau cum va fii...si in legatura cu asteptarile....astea ne dezamagesc cel mai mult!!
    sa ai o saptamana frumoasa si ia o decizie pana nu e prea tarziu;). te pup

    RăspundețiȘtergere