31 mai 2014

Intrebare! Help!!!

Mda titlul asta nu numai ca e confuz dar parca este si ciudat. De fapt nu e asa complicat ce vreau eu de la voi si am sa va explic imediat :D
Stiti ca in ultima vreme relatia noastra (fie ea si virtuala) ca e pe youtube, facebook sau blog s-a imbunatatit considerabil (sau mie cel putin asa mi se pare :D ) si stiti ca de fiecare data cand vreau sa fac ceva va intreb pentru ca parerile voastre in ceea ce priveste "muncamea" daca ii putem spune asa sunt foarte importante si credeti-ma tin cont de ele mai mult decat pare.
De cand am inceput mini proiectul cu "Haideti sa fim Happy!" m-ati tot rugat sa fac (si chiar intentionez sa le fac) clipuri motivationale si legate de lucrurile pe care le scriu si aici. Problema mea este ca in momentul de ata vreau sa-mi concentrez canalul de youtube pentru ceea ce l-am facut initial si anume - beauty. Vreau sa ma concentrez mai mult pe tutoriale de makeup (stiu ca nu stralucesc la capitolul asta, sunt constienta de treaba asta, dar vreau sa invat mai mult si sa-mi imbunatatesc calitatea clipurilor) dar in acelasi timp vreau sa fac si genul asta de clipuri, motivationale, book review-uri si alte chestii mai haioase. Si aici vine intrebarea si rugamintea mea:
Sunteti de acord cu inca un canal de youtube? Si daca da o sa  ma urmariti si acolo?\


Sunt constienta de faptul ca nu sunt una din youtuberitele cu mii de abonati de la noi si ca nu trebuoe sa am pretentii exagerate dar parca nu asi vrea sa ameste lucrurile. Are vreo logica ce zic eu aici? :-?
Ce ziceti? Merge?

Vreau parerea vostra sincera si o sa incerc sa tin cont de ea, indiferent in ce directie se indreapta balanta :))

Va pup si multumesc pentru tot!! >:D<

5 comentarii:

  1. Daaaa... te voi urmari cu drag <3

    RăspundețiȘtergere
  2. eu il urmaresc si pe cel de beauty....imi plac clipurile tale:)
    si te voi urmarii si pe celalalt canal:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim2.6.14

    Mda! Nu numai titlul este ciudat, ci cam totul, demersul tău, exprimarea, coerența acesteia etc. După cele citite, mă surprinde, totuși, încercarea ta de a îmbogăți DEX-ului:). ”Chiar și lucrurile stupide pot deveni interesante când încerci să le faci bine.”

    RăspundețiȘtergere