08 februarie 2016

NYX Butter Glosses - Review

Buna dragele mele si bine ati revenit pe blogul meu!

Zilele trecute am postat o poza pe Instagram (aveti link aici) cu toate Butter Gloss-urile mele de la NYX fiindca mi-am organizat putin colectia de rujuri si am vrut sa vi le arat. M-am gandit ca daca totam facut poza asta, nu ar strica sa fac un mic over view si aici ca sa va puteti da seama cat sunt de pigmentate, de opace, de luciase s.a.m.d.

Stiu ca sunt foate populare si poate ca multe dintre voi le aveti deja, insa, in cazul in care nu le aveti si ati vrea sa le achizitionati, poate va ajuta acest articol. La noi nu se gasesc in magazine si cel mai popular sit pe care le puteti gasi si de unde le-am cumparat si eu, este TheMakeupShop si costa aproximativ 29 lei.

Eu am sapte nuante si sunt absolut superbe. Singura care nu mi se potriveste este cea mov insa pot sa combin aceste gloss-uri cu rujuri si sa le schimb usor nuanta. Sunt foarte cremoase si se simt foarte bine pe buze dar nu sunt extrem de opace asa cum auzisem de la anumite persoane. POt fi purtate  atat individual cat si combinate cu rujuri si creioane de buze.

Mie personal imi plac foarte mult si cu siguranta imi voi mai achizitiona cateva fiindca sunt foarte dragute si foarte versatile.

Sper sa va ajute sa va faceti o impresie si as vrea sa stiu care este parerea voastra despre ele, daca le-ati incercat.
Va pup si va mai astept pe blogul meu!

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Imi plac si au foarte multe nuante, undeva la 30 sau chiar mai multe, pentru toate nuantele de ten si pentru toate gusturile

      Ștergere