05 octombrie 2014

Top 5 Lacuri de Unghii pentru Scoala: YouTube ChannelHellow

In cel mai recent clip al meu v-am preentat cinci lacuri de unghii care pot fi purtate la scoala. Ideea a venit de la Bianca, pe pagina mea de Facebook, careia ii multumesc :-*
Cum va zic si in clip din punctul meu de vedere nu cred ca trebuie sa exagerati cu lacurile de unghii, la fel cum nu este cazul sa exagerati cu machiajul la scoala. Sunt multe cazuri in care nu aveti voie sa purtati lacuri pe unghii asa ca nu cred ca are rost sa faceti pe rebelele si sa incalcati regulile.
Dar in caul in care aveti voie sa purtati lacuri pe unghii, m-am gandit  la cinci propuneri care sa impace mai multe tipuri de personalitati. Aveti in clip idei pentru fetele care abia incep sa poarte lacuri de unghii si se tem de culori puternice, pentru fete ceva mai conservatoare, ce prefera lucrurile clasice si pentru cele care vor ceva outside the box dar care sa nu fie atat de puternice incat sa atraga atentia intr-un mod neplacut. Sper sa va placa propunerile mele si daca aveti alte sugestii pentru scoala sau pentru mine, pentru viitoare clipuri, le astept cu mare drag :-*
Va pup! :-* >:D<
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu