28 septembrie 2014

Update on my YouTube life: YouTube Channel

Hello dragele mele!!! >:D< Ce mai faceti?
Am reusit sa trec peste o perioada destul de dificila in care s-au acumulat mai multe probleme si stres. Sper din tot sufletul sa se rezolve totul si sa-mi revin cat de cat.

Pentru azi am cateva stiri pentru voi:

In primul rand :) rasfoiam putin blogul si ma gandeam ca ar fidragut sa fac un fel de "Tea Party: pe blog dat fiind ca nu am mai vorbit in mod direct cu voi de ceva timp si stiu ca sunt si persoane care nu ma urmares pe celelalte retele sociale. Plus ca mi-ar face o enorma placere sa vorbesc cu voi :D Nu m-am decis inca la ce ora, dar daca va adunati mai multe o sa va comnunic si ora la care sa ne intalnim toate (o sa fie spre seara mai mult ca sigur). Va puteti loga inclusiv cu o adresa de mail ca sa-mi lasati mesaje nu trebuie neaparat sa aveti un blog...asa ca va astept.

In al doilea rand :) am observat ca nu am mai postat de secole ce s-a mai intamplat pe canalul meu de YouTube principal si vroiam va va tinla curent...asta in cazul in care nu stiti deja :D Daca ma uit mai bine se vede ca de la clipul cu "What's in my shower?" nu am mai postat nimic pe blog :( Rude Nico! :))

Ce a urmat a fost un haul pe care sincer si eu il ador la fel de mult ca si voi....cu exceptia parului meu pe care IAR!!!! nu am reusit sa-l stapanesc! :(( Rude Hair!!!! :))
Dupa aceea am fost obligata (da de unde! mi-a facut placere :D ) sa fac un tag super simpatic: Eu, Machiajul si YouTube-ul, mergeti sa-l vedeti fiindca este super cute
Apoi a inceput luna septembrie si ce vine legata de spetembrie? Scoala!!! Yup!! :D Pentru ca multe dintre voi ati vrut sa fac o serie "Back to School" mam apucat de ea. Dar aici trebuie sa fac o mica paranteza. Am zis ca o sa postez in fiecare marti un clip pentru aceasta serie si in fiecare luni unul motivational pe canalul meu de vloguri si nu s-a mai intamplat asa. Aici a fost cand au intervenit problemele si chiar nu mi-a ars de aproape nimic, dar ma rog ma redresez.
Primul clip din aceasta serie a fost un machiaj pentru scoala. Eu plec de la premiza ca la scoala nu trebuie si nu ai de ce sa te machiezi si exact asta spun si in clip. Am observat ca multor fete nu le place sa auda chestia asta dar I'm sorry nu o sa-mi schimb principiile si ceea ce cred doar fiindca trebuie sa "plac" cuiva pe youtube
Urmatorul clip  a fost unul cu Empties, am fost mai mult obligata de situatie sa-l fac fiindca mi se adunasera prea multe chestii si trebuia sa le arunc
Urmatorul clip a fost tot din seia Back to school si la sugestia voastra am zis sa fac cateva cofiuri pentru scoala....dar putin altfel...take a look :D
Cam atat pentru moment! :D Am postat si ieri un clip tot pentru aceasta serie dar acela o sa vina intr-un articol separat fiindca vreau sa fac si cateva poze pe care sa le atasez.

Nu uitati sa va abonati la canalul meu de YouTube si sa dati un LIKE si unSHARE la clipurile mele pentru ca sta este rasplata mea pentru munca pe care o depun si in plus ma face fericita :-*

Multumesc din suflet ca ma urmariti si ca sunteti langa mine chiar si cand nu sunt atat de consegventa precum mi-asi dori. Nu uitati ca va astept azi la Tea Party si mi-ar face o imensa placere daca v-ati opri cinci minute pe aici sa spuneti un "buna!" sau ceva.

Va pup si va astept diseara pe toate!! >:D< :-*
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu