17 mai 2014

Vino in echipa mea Oriflame!

Dragele mele stiti ca sunt consultant Oriflame de cateva luni si sincer ma bucur foarte mult ca am acceptat propunerea aceasta deoarece am sansa sa lucrez cu ceea ce imi place mie cel mai mult ai anume produsele cosmetice. Dar a fi consultant Oriflame nu inseamna numai produse cosmetice, inseamna mult mai mult!
Am ocazia sa ma bucur de produse la preturi mult mai mici, am sansa sa primesc produse noi cu mult inaintea clientelor mele si de asemenea este un mod destul de dragut de ati rounji veniturile. Ca si consultant poti beneficia de reduceri de pana la 40% la pretul din catalog si ai sansa de a castiga numeroase premii, excursii si prieteni!
Va invit si pe voi in echipa mea Oriflame sa ne construim drumul spre succes impreuna si sa ne bucuram impreuna de aceste lucruri minunate! 





La inscriere veti prii automat un cadou din partea mea de bun venit si aveti sansa sa primiti toate aceste lucruri minunate daca va calificati pentru campania de bun venit. De asemenea cine finalizeaza toti cei trei pasi va primi inca un cadou din partea mea. In plus, voi organiza in fiecare campanie concursuri numai pentru fetele din echipa mea ca sa aveti sansa la si mai multe premii.


Daca doriti mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati pe mail (beautygossipandmore@gmail.com) sau pe facebook (aici). Va stau la dispozitite pentru orice informatie aveti nevoie.

Ce mai asteptati?! Intrati si voi in echipa mea!

Va pup cu drag!

Nicoleta!

5 comentarii:

  1. hey stiu ca nu are treaba cu articolul postat dar tu ce sablon folosesti? astept raspunsul tau si te mai astept la mine pe blog:) un weekend frumos sa ai:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Explica-mi ca pentru blonde la ce sablon te referi ca nu m-am prins :)))

      Ștergere
    2. ;a sablonuul blogului:)) aspectul:)...ca eu nu il gasesc neam:(

      Ștergere
    3. Intra in Template si dai Customize si de acolo ti se deschide un alt meniu in care poti modifica tema, aspectul titlului, fundalul culorile si tot ce vrei

      Ștergere
  2. multumesc mult de tot...o duminica frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere