14 mai 2014

Pudra pulbere Studio Artist de la Oriflame: Review

Buna dragele mele si sper sa aveti o zi mai insorita decat a mea!

Dupa cum, presupun ca stiti deja, sunt consultant Oriflame de cateva luni si deja pot sa zic ca am un oarecare stoc de produse cumparate asa ca am sa incerc sa le fac review-uri pentru eventualitatea in care sunteti curioase si vreti sa stiti daca anumite produse sunt sau nu bune.

Doar pentru ca sunt consultant nu inseamna ca review-urile vor fi pozitive. Cu atat mai mult am de gand sa fiu obiectiva si sa va spun clar ce este bun si ce....mnahhh. Eu vad pozitia mea ca pe un avantaj deoarece pot achizitiona produsele la un pret mult mai mic decat cel din catalog si astfel daca nu sunt bune pot sa va previn.

Ok, si acum sa trecem la subiectul de azi - pudra pulbere Studio Artist de la Oriflame. Daca mi-ati urmarit clipurile pe youtube, stiti ca am inceput sa fac si unboxing-uri cand primesc comenzile de la Oriflame. Aceasta pudra am comnadat-o in campania 5 si de atunci am promis ca o sa va sun ce parere am eu despre ea, deoarece am auzit foarte multe pareri si majoritatea pozitive si am vrut sa ma conving ca sunt reale.

In primul rand este o pudra pulbere translucida destinata pentru fixare machiajului. Am uitat sa mentione ca eu nu am o "colecti" de make-up foarte vasta si ca inca imi lipsesc fosrte multe produse pe care unele persoane le considera esentiale, in consecinta nu aveam nici o pudra pulbere sau produse minerale. Aceasta a fost prima mea experienta cu un astfel de produs si daca mai aveti putina rabdare sa cititi veti vedea cum mi-a mers.

In primul rand am fost foarte panicata deoarece auzeam pe toata lumea ca produsele pulbere se imprastie in toate directiile si ca sunt destul de...messy. Personal nu mi s-a parut asa, nu cred ca zboara mai mult rodus decat la pudrele obijnuite. Mi-a luat ceva pana m-am prins de cata cantitate de pudra am nevoie pentru tenul meu dar in schimb nu am avut probleme.
Pudra are o textura foarte fina si aplicarea este foarte usoara cu ea. Se aplica foarte usor si nu lasa aspctul acela fainos pe care il lasa multe produse (bine, daca aplici vreo trei tone, este posibil sa ai parte de asa ceva, dar intr-o cantitate normala nici vorba). 
Este de remarcat faptul ca nu matifiaza complet tenul. Eu am folosit-o si ca sa fixez BB cream-ul cu ea si pentru ca este destul de lucios ma asteptam sa-l matifieze complet. Reduce din luciu dar nu matifiaza complet. Personal imi place acest lucur fiindca nu mai alerg dupa un ten super matifiat ca acum un an, de exemplu.
Rezistenta ei este de pana la 6 - 7 ore pe tenul gras, daca este foarte cald afara si stati mult in soare este posibil sa fie si mai putin de atat, dar mie (am tenul combinat, gras si uscat), intr-o zi normala, in care am avut ceva de alergat prin oras, mi-a rezistat cam 7 ore pe ten. persoanele cu tenul uscat probabil ca nici nu vor avea nevoie de touch up. 
Nu va recomand sa o luati la voi in geanta ca sa o reaplicati pe parcursul zile, eu am luat-o o data fiindca am vrut sa o testez la maximum si mi-a trecut foarte mult produs prin sita, in compartimentul din care se ia...si da atunci poate sa fie putin messy dar altfel nu. Daca stiti ca aveti nevoie de retusuri pe parcursul zile va recomand sa va luati o pudra compacta iar asta sa fie "pudra de acasa".

Per total, imiplace foarte mult acest produs, o recomand cu drag. Si apropode asta, reapare in campania 8 la Oriflame asa ca daca vreti o puteti achizitiona.

nota 9

Va pup si sa aveti o zi minunata!

Nicoleta

P.S, Daca doriti mai multe detalii despre produse Oriflame sau doriti sa va inscrieti si vai, va astept pe facebook, pe contul meu privat (Nicoleta Stanciuca) si va voi pune in tema cu tot ce doriti.

2 comentarii:

  1. frumos review :) am avut si eu odata pudra pulbere asa in recipient era ok nuanta dar cand ma dadeam cu ea se inchidea foarte rau:(....de atunci nu am mai folosit astfel de pudre;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e translucida, nu are cum sa inchida tenul

      Ștergere