07 mai 2014

MakupMayhem - ce este?

Buna dragele mele, revin dupa o scurta pauza de cateva zile in care nu am avut net, sincer am constata (ceea ce stiam deja) ca sut absolut dependenta de net si de retelele mele de socializare! La modul cel mai serios in week-end-ul care tocmai atrecut aveam impresia ca sigur sigur o sa vina sfarsitul lumii! 

Dupa cum v-am tot batut la cap pe la sfarsitul lui aprilie, luna aceasta am de gand sa fac seria de clipuri intitulata MakeupMayhem. Pentru cine nu stie aceasta serie de clipuri a fost inventata de Ingrid si preluata de tot felulu de youtuberite din intreaga lume. Seria aceasta presupune sa faci un  clip de beauty, fashion sau orice faci in general pe caanalul tau, in fiecare zi cu numar par a lunii. Asta ar insemna cam la doua zile. Eu personal am sa modific putin aceasta serie pentru ca nu cred ca vreti sa ma vedeti la doua zile si este foarte posibil sa va plictisesc. Asa ca am decis sa raman la ideea mea din aprilie de a posta lunea si vinerea...DAAARRR din cauza "minunatei" probleme de mai sus, am ratat atat vinerea aceasta, cat si lunea. In clipa de fata se incarca clipul de vineri si maine (adica miercuri) mai mult ca sigur ca o sa-l puteti viziona.

Per total eu am calculat 9 clipuri si vedem cum facem sa le incadram pe toate....fiindca vreau sa le fac pe toate! Dar daca ma intind cu unul sau doua pe la inceputul lunii iunie sa nu va suparati pe mine pls!

Astept sugestii de clipuri, cam ce ati vrea voi sa vedeti in aceasta serie fiindca nu am chiar toate clipurile acoperite.

Va las mai jos intro-ul pentru aceasta serie si chiar vreau sa-mi spuneti cum vi s-a parut! Va pup si ne vedem in cateva ore cu clipul....si poate cu un review aici  pe blog!


Va puuuup!

Nicoleta

P.S. Va multumesc tuturor celor care mi-ati lasat mesaje de ziua mea pe retelel de socializare, inseamna enorm de mult pentru mine si mai ales azi, de ziua mea cand n-a fost chiar asa roz. Va mai pup odata!!

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai inceput aceasta serieee♥ esti o scumpik

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!! Si tu esti o dulce si o scumpa!! >:D<

      Ștergere