24 mai 2014

ChitChat Saturday - Increderea in tine

Buna dragele mele, este sambata si ma uitam la un film foarte dragut (Lying to be perfect). In filmul aasta se vorbeste mult despre increderea pe care o ai in tine. Pentru ca tot am vazut ca va plac genul asta de articole, m-am gandit sa dezvoltam putin subiectul impreuna.

Tema asta este extre de vasta si daca asi incepe eu sa va spun cate probleme am avut pe tema asta (si mai am), cred ca nu asi termina niciodata.
Vreau sa vorbim despre despre lipsa de incredere cand vine vorba sa faci ceva ce-ti place, sti ca ai un proiect mai bun decat un colg dar ti-e frica sa-l prezinti pentru ca nu esti sigura ca o sa placa (e oar un exemplu) sau chestii de genul asta. 
Nu o sa vin in fata voastra sa va spun ca am o solutie si ca stiu ce ar trebuii facut, pentru ca nu stiu. Vreau soar sa va intreb voi ce parere aveti despre tema asta, cand va este frica de ceva? 
Ma uit in jurul meu si vad din ce in ce mai multe persoane carora le este frica sa faca ceva. Inclusiv mie imi este.. Solutii se gasesc destule cel putin in teorie dar cand vine vorba sa le pui in practica.....aaaa stiti voi.
Bun, deci cum face? Ce functioneaza? Cant ati fost in astfel de situatii ce ati facut?

Nu stu daca are vreun sens ce va zic eu aici dar cand am inceput sa scriu avea :)

Va astept sa-mi raspundeti si de asemenea daca vreti sa continuam cu ideea asta de chit chat, imi puteti lasa idei pentru viitoare discutii.

Va pup!!!! <3
Nicoleta

7 comentarii:

  1. mie una mi-ar place sa mai scrii articolle de genul asta:)...mie imi e frica mai tot timpul sa fac cate ceva;)) dar totusi ma incumet pana la urma...si cu increderea in mine...pfff sunt praf..desi am citit o carte si am incercat exercitiile de acolo...degeaba.."toti sunt mai buni ca mine"...
    Imi place articolul:* te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. ai zis ca ai citit carti de dezvoltare ppersonala...help self...pai scrie din ele cate ceva...mie mi ar place cat mai multe subiecte de genul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! O sa scriu mai multe cu sigurantanta dar ti-am zis....mi-e putin teama ca unele persoane o sa aiba impresia ca incerc sa fac pe desteapta si sa le dau lectii.
      In ce priveste frica de a face ceva si eu am ajuns la aceeasi concluzie ca si tine....ca uti ramane decat sa o strangi de gat si sa treci peste ea, dar nu-i asa de usor de facut treaba asta precum e de spus :P
      Te puuuup >:D<

      Ștergere
    2. or sa existe si astfel de persoane dar tu trebuie sa scrii ceea ce te face pe tine fericita si ceea ce iti place!!
      Cu siguranta sunt mult mai multe care doresc sa citeasca astfel de articole si au nevoie de asa ceva!!

      http://totallycoolarts.blogspot.ro/2014/05/lasa-grijile-incepe-sa-traiesti.html

      si

      http://totallycoolarts.blogspot.ro/2014/05/despre-realismpesimismoptimismindiferen.html

      daca doresti sa citesti!!

      o zi frumoasa sa ai!!te pup!!

      Ștergere
    3. O sa le citesc diseara, promit! Multumesc mult e tot pentru suport fiindca esti tare scumpa si ma incurajezi asa de rumos!! Te puuup!!

      Ștergere
  3. Cred ca teama e normala,pana la un punct.Mie mi-e teama si sa ma imbrac putin mai ingrijit sau mai deosebit,pentru ca mi-e teama ca voi fi judecata,de bine sau de rau,nu conteaza...Am scris despre asta pe blog si am facut un giveaway cu tema asta.Si multe fete au avut curajul sa-si exprime temerile.Te ajuta putin sa vezi ca nu esti singura care vede lucrurile asa...
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Personal in ce priveste parerea oamenilor te inteleg pentru ca si eu am trait asa mult timp dar acum nu mai dau doi bani pe parerile astea aiurite care vin in general din invidie. Multumesc de vizita :D si o sa trec cat de curand pe la tine. Te pup!

      Ștergere