28 aprilie 2014

Review Saptamana 3 si 4 + planul pentru Saptamana 5

Buna dragele mele,

In mod normal acest post trebuia sa il pun aseara dar nu am avut nici un chef de scris si am zis sa ma revansez in dimineata asta.
Practic va sunt datoare cu explicatiile pentru doua saptamani fiindca am fost puturoasa si nu am scris nimic legat de rutina mea de fitness.
Concluzia ultimelor doua saptamani a fost ca au fost doua saptamani extrem de agitate,. M-am tinut de rutina mea de fitness dar nu extrem de tare asa ca nu e chiar ok. Am observat ca vechea mea problema cu amanatul s-a reaplicat si ca daca nu ma trezesc devreme sa-mi termin exercitiile nu le mai fac in ziu aia.
Suquat-urile au fost probabil cele mai consegvente :) dar in momentul in care am ajuns la 200 am decis cu prietena mea sa ne oprim pentru ca deja au inceput sa apara niste chestii ciudate la geenunchii nostri si nu vrem sa ne fortam norocul. Cand zic ciudate ma refer ca au inceput sa pocneasca mai tare decat in mod normal si se simt ffoarte ciudat. . 
Ne-am oprit dar ne reapucam de un alt "30 days callenge" care la baza are...tot squat-uri, numai ca acesta are maximul de 200 nu trece peste :)
Asa ca planul pentru saptamana trei este sa-mi revin la o rutina decenta, adica sa ma tin de acest program si in ceea ce priveste sportul am sa ma rezum la acest challenge si la exercitiile mele pentru brate si sani, fiindca aceasta grupa nu e introdusa in grafic.

Am sa va las tabelul in coloana din dreapta ca sa-l puteti vedea si in cazul in care va inspira si pe voi si vreti sa il faceti sunteti invitatele mele.

Va pup si sa aveti un inceput de saptamana perfect!

Nicoleta
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu