21 aprilie 2014

Mini Haul

Da, iar am fcut-o! Adica vreau sa spun ca iar am plecar sa cumpar un singur produs si m-am intors cu o punga plina :) Cred ca majoritatea dintre noi facem asa, nu? Ca sa va luminez, am plecat sa-mi cumpar o crema de fata fiindca mi s-a ter mineat crema de zi si evident trebuia sa-mi refac stocul. Nu stiu cum se face ca tot timpul am unele produse pe care le las pe ultima suta de metrii cand vine vorba sa le cumpar si de cele mai multe ori chiar pana la ultima picatura.
IMAG1637
Vroiam o crema de zi cu SPF cat de minim, nu conteaza, dar sa fie acolo, plus ca vroiam sa se absoarba bine in piele ca sa ma pot machia usor. Sincera sa fiu nu aveam un produs anume in minte, nici nu am auzit un review impresionant despre o crema asa ca am plecat cu ochii inchisi. Iar can mi se intampla sa fac asa ceva ma opresc la rafturile cu produse Nivea, Garniere sau L’Oreal. Va vine sa credeti sau nu aproape ca nu existau creme de zi cu protectie solara si pentru ten mixt. Intr-un final am gasit-o pe aceasta de la Nivea, care se presupune ca se absoarbe in ten in maximum 1 minut si ca este buna ca baza de machiaj. Ramane de vazut, va tin la curent!
IMAG1659
Dupa ce am rezolvat treaba cu crema am decis ca ar fi bine sa-mi iau si un demachiant pentru fata fiindca apa micelara de la Bioderma e pe terminate. Si pentru ca tot mi-a placut asa de mult am decis sa o iau pe ceaa de la L’Oreal si sa fac o comparatie intre ele.
IMAG1658
Si pentru ca tot eram acolo iar in perioada asta tenul meu face pe nebunul (adevarul este ca nici eu nu i-am mai acordat aceeasi atentie ca in lunile trecute) am zis sa ma agat de un gel de curatare si un toner de la Clean&Clear sa vad poate se intampla vreo minune. Gelul de curatare l-am mai avut si sincer nu prea mi-am facut o parere despre el asa ca este numai bun de incercat.
IMAG1686
Fiindca sunt o mare amatoare de masti si vreau sa am din nou mare grija de tenul meu, m-am agatat si de o maasca cu vanilie care se presupune ca se incalzeste cand o aplci. Iar pentru ca nu i-am incercat niciodata am luat si nite plasturi pentru nas, poate imi mai curata din punctele negre care s-au instalat in ultima perioada pe acolo.
IMAG1675
In materie de make-up vroiam sa iau trei magazine dupa mine daca ar fi fost posibil, ceea ce evident nu se poate, asa ca m-am limitat la strictul necesar -rimel…doua rimeluri (fiindca nu poti avea niciodata prea mult rimel, nu?) ambele sunt de la Rimmel London si vor avea review-uri pe blog.
IMAG1708
Fiindca am trecut pe langa un stand YvesRocher am decis sa iau si doua geluri de dus din gama Jadins du Monde fiindca ador gama asta si am impresia ca este din ce in ce mai delicioasa (deodorantul a venit si el la pachet, era o necesitate).
IMAG1648
Cam astea au fost produsele mele, o sa revin cu review-uri  cat de cutand. Daca aveti recomandari pentru mine, nu uitati ca le astept cu mare drag. Pana la urmatorul post va pup pe toate si sa aveti un week-end minunat!
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu