21 aprilie 2014

Comparatie intre apele micelare Bioderma si L’Oreal

Buna dragele mele, asa cum am promis am revenit cu un review/comparatie pentru apele micelare de la Bioderma si L’Oreal. Motivul pentru care am vrut sa fac aceasta comparatie a fost acela ca de foarte multe ori am auzit spunandu-se despre apa micelara de la L’Oreal ca ar fi un doop pentru cea de la Bioderma, care, daca e sa o spunem pe cinstite nu e tocmai ieftina si nu toata lumea si-o permite.
sensibio_h20_250ml08_gd_11 Solutie-micelara-LOreal
Ca sa va fiemai usor sa va dati seama de concluziile la care am ajuns am facut un banner comparativ si am pus in paralel ce am considerat ca este important in aceasta comparatie.
Bioderma- L'Oreal
Dupa cum vedeti din banner sunt destul de similare cele doua dar nu snt identice. Daca ma intrebati pe mine, o prefer pe cea de la Bioderma pentru ca nu imi irita ochii si am o vaga impresie ca demachiaza un picut mai bine decat cealalta, dar!, avand in vedere cca diferentele sunt aproape infime intre ele, cred ca ce face diferenta aici este pretul…si asta in favoarea celei de la L’Oreal.
Ma bucur foarte mult ca s-a deschis si piata romaneasca in materie de ape micelare si sper sa mai incerc si altele pe viitor.
Asi vrea sa stiu daca le-ati incercat pe cele doua si ce parere aveti despre ele, este cea de la L’Oreal un doop pentru cea de la Bioderma?
Nicoleta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu